بیانیه نویس‌ها پررنگ‌تر از ستاره‌های استقلال و پرسپولیس/کمیته انضباطی تماشاگر دعوای هواداری در رسانه‌ها!

به گزارش مشرق، جنگ باشگاه‌های فوتبال ایران این روزها به جای داخل زمین به رسانه‌ها کشیده شده است. بازگشت به عصر بیانیه و بیانیه نویسی مهمترین شاخصه این روزهای فوتبال ایران شده و اگر باشگاهی در این مقوله موفق عمل نکند انگار یک جام را به رقیب خود باخته است. در این بین هر رئیس فدراسیونی که مسئولیت قبول می‌کند با وعده‌های شعارگونه، مدعی مقابله با ناهنجاری، بیانیه‌نویسی، مصاحبه علیه داوران و ارکان فدراسیون و ... می‌شود اما هر چه زمان می‌گذرد این وعده‌ها بیشتر جنبه شعار پیدا می‌کند.

نمونه بارز این رفتارها را از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس شاهد هستیم. اگر روزی استقلال بیانیه بدهد و باشگاه رقیب پاسخ ندهد انگار در یک دعوای خیابانی(هواداری) کم آورده است! در مقابل اگر پرسپولیس بیانیه بدهد استقلال به یک ساعت نکشیده که تمام عواملش را برای پاسخ دادن به رقیب بسیج می‌کند.اتفاقی که شب گذشته رخ داد، پرسپولیسی ها بیانیه دادند و استقلالی‌ها پاسخ.

ظاهرا هر دو باشگاه قهرمانی، کسب جام، موفقیت و ... را در پاسخگویی و صدور بیانیه‌های رنگارنگ با الفاظ سخیف علیه یکدیگر تصور می‌کنند. در این بین نقش کمیته انضباطی هم مهم است. کمیته‌ای که مسئولیت برخورد با ناهنجاری در فوتبال را دارد در اینگونه موارد  تنها نظاره‌گر است و به جای برخورد سفت و سخت با عوامل باشگاه‌های بیانیه نویس نقشی کمیته‌ای خنثی و بی تفاوت را دارد.

با گذشت ۱۲ هفته از لیگ برتر فوتبال ایران، مدیران رسانه‌ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کنفرانس‌های خبری قبل و بعد از مسابقه از کوچکترین فرصتی برای حمله رسانه‌ای به حرف خود استفاده می‌کنند و حتی بعضا نشست‌های خبری برگزار می‌کنند! این نوع دلبری برای هواداران بیشتر جنبه بازی در فضای مجازی دارد زیرا هواداران واقعی دو تیم هیچوقت از این نوع ادبیات و حتی متمرکز شدن روی اینگونه حواشی خود ساخته استقبال نکرده‌اند. (به اظهارات مدیران رسانه‌ای دو باشگاه دقت کنید)

 بیانیه نویس‌ها پررنگ‌تر از ستاره‌های استقلال و پرسپولیس/کمیته انضباطی تماشاگر دعوای هواداری در رسانه‌ها!

 بیانیه نویس‌ها پررنگ‌تر از ستاره‌های استقلال و پرسپولیس/کمیته انضباطی تماشاگر دعوای هواداری در رسانه‌ها!

جالب است مدیران رده‌بالای این باشگاه‌ها کوچکترین اثری از خود در اینگونه دعواهای رسانه‌ای به جای نمی‌گذارند اما بیانیه‌نویسیهای دو باشگاه حتی پررنگ تر از مدیران رده بالا عمل کرده و طرفداران دو تیم را به جان یکدیگر می‌اندازند. آنها به شکلی عمل می‌کنند که انگار تاثیرشان از ستاره‌های درون زمین بیشتر است اما تا چه زمانی باید این رویه ادامه دار باشد و هیچ مسئولی از فدراسیون فوتبال مقابل این موضوع ایستادگی نکند مشخص نیست.

 به همین بهانه با حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی تماس گرفته شده است که وی در خصوص بیانیه نویسی دو باشگاه علیه یکدیگر اظهار داشت: این موضوع نه زیبا است و نه پسندیده.در آئین نامه کمیته انضباطی به صراحت آمده هیچکدام از عوامل باشگاه‌ها حق ندارند علیه یکدیگر موضع گیری کرده و یا واکنش داشته باشند که در این صورت با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قضاوت خورشیدی و حیدری برای استقلال و پرسپولیس در هفته سیزدهم

ش ژانویه 1 , 2022
به گزارش مشرق و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم داوری دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران مشخص شد.اسامی داوران به شرح زیر است: *دوشنبه ۱۳ دی پدیده مشهد – سپاهان یاسر همرنگ – محمدجواد مداح – امیرمحمد داودزاده – شبیر بهروزی ن...