بیانیه باشگاه استقلال خطاب به فولادی های هوچیگر/ نکونام از دستیارانش درخواست شلوغ بازی می کرد!

اطلاعیه باشگاه استقلال

باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای به رفتارهای زننده تیم فولاد در بازی دیروز اعتراض کرد و هوچیگری تیم اهوازی را در ادامه رفتارهای روز گذشته دانست. 

به گزارش استقلال نیوز، روز گذشته تیم فوتبال استقلال برابر فولاد به میدان رفت که فارغ از نتیجه نهایی، این بازی اتفاقاتی را به همراه داشت.

در همین رابطه باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر نمود:

تجربه بازی قبلی دو تیم استقلال و فولاد و تکرار برخی حوادث هم در نوع خود جالب است. از همان آغاز مصاف استقلال و فولاد، نیمکت‌نشینان تیم فولاد به صورت کاملا هماهنگ به سمت داور و نیمکت تیم استقلال هجوم می‌آوردند و با فریاد زدن، فحاشی و ایجاد تنش، به دنبال اهداف دیگری بودند. حتی کار به جایی رسید که در دقیقه ۲۰، سرمربی فولاد خطاب به نیمکت تیمش گفت که اگر بلد نیستید سر و صدا کنید، بروید روی سکوها بنشینید!

در حالی‌که ناظر بازی و داور چهارم شاهد این مسائل بودند، واکنش جالبی از خود نشان دادند. آن‌ها تنها به سمت نیمکت تیم استقلال می‌آمدند و می‌گفتند که می‌دانیم حق با شماست ولی خواهشا شما چیزی نگویید تا مشکلی ایجاد نشود!

استارت درگیری‌های اواخر بازی زمانی بود که محمود فکری در کول‌بریک نیمه دوم درحال بیان نکات فنی به بازیکنانش بود که مسعود اکبری عکاس تیم فولاد به آرامی نزدیک حلقه استقلالی‌ها شد تا به نوعی استراق سمع کند. در این میان ارسلان مطهری متوجه حضور او شد و در ادامه و پس از اعتراض محمود فکری و سایر نیمکت‌نشینان استقلال به این عکاس، او به سمت نیمکت تیمش دوان دوان فرار کرد و در طول فرارش به سرمربی استقلال فحاشی کرد که متعاقب آن توسط ناظر بازی از زمین اخراج شد. جالب است که به یاد آوریم این عکاس پیش‌تر در ماجرای معروف به کارت به کارت محروم شده بود.

کافی است نگاهی به بازی‌های فولاد بکنیم تا متوجه شویم در هر بازی یک نفر از نیمکت این تیم اخراج می‌شود. ظاهرا این موضوع به یک تاکتیک برای تیم فولاد تبدیل شده است. از طرفی جالب است که تیم فولاد هفته قبل هم از داوری سود برد و در این بازی هم نیمکت‌نشینان این تیم از ثانیه آغازین در پی تحت تاثیر قرار دادن داور بودند.

با اینکه حمید رجبی، مربی تیم فولاد، با اعلام سازمان لیگ در این بازی محروم بود (برای خواندن خبر روی اینجا  کلیک کنید)، اما این مربی روز گذشته در مصاف با استقلال روی نیمکت تیمش نشسته بود که این امر با اعتراض مسئولان استقلال همراه بود اما مسئولان برگزاری بازی اعلام کردند محرومیت رجبی شش ماه تعلیق شده است!

در اواخر مصاف استقلال و فولاد، فحاشی شدید حسین کعبی به مسعود ریگی و تلاش او برای آسیب زدن جسمی به این بازیکن بی‌حاشیه درست است که با کارت قرمز همراه شد اما مشخص نیست چرا داور به غلامی و ریگی کارت زرد نشان داد؟ ظاهرا کارت‌های اشتباه بازی با مس رفسنجان در این بازی هم قرار بود تکرار شوند. اما این‌ها محل بحث نیستند، بلکه سوال اینجاست چرا برای یک پیروزی، باید به عملی شبیه نیمکت‌نشینان تیم فولاد در مصاف با استقلال دست زد؟

جمع همه این اتفاقات را در نظر بگیرید تا متوجه شوید برخی عصبانیت‌ها و حرف‌های آخر بازی ناشی از چه بوده و کاش با ایجاد کنندگان این حواشی و عوامل این عصبانیت‌ها برخورد شود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


اخبار مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ پارادوکس فنی و اخلاقی از نبرد در اهواز؛ تیمی که نه سرپرست دارد نه تمرکز

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وضعیت استقلال با این شرایط حاد می‌شود

ش نوامبر 21 , 2020
به گزارش مشرق، فرشاد فلاحت‌زاده، بازیکن پیشین استقلال درباره این بازی گفت: «بچه‌ها روز بدشان بود و استقلال هیچ‌طرح و برنامه‌ای برای بازی نداشت و از طرف دیگر فولاد خیلی باانگیزه و سرحال و با برنامه ظاهر شد و روی استقلال خیلی فشار آورد. با توجه به اینکه ...