به مناسبت نهمین سالگرد پرواز اسطوره تاج و استقلال/ عقاب از شهر کلاغ ها پرید..

ناصر حجازی

امروز نهمین سالگرد درگذشت اسطوره و بزرگ مرد تاریخ باشگاه استقلال، شادروان ناصر حجازی است.

به گزارش استقلال نیوز، ناصر حجازی دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ایران و استقلال(تاج)، ساعت 10:55 دقیقه صبح روز دوشنبه دوم خرداد 1390 در بیمارستان کسری تهران جان به جان آفرین تقدیم کرد.

ناصر حجازی مردی بود از جنس شفافیت، صداقت و البته مردم‌داری. او از خانواده فوتبال بود اما دغدغه‌اش، درد و دغدغه مردم بود و نه از گفتار بلکه از عمل و کردارش این موضوع به خوبی مشخص می شد و اینگونه بود که او برای همیشه بین تمام اقشار مردمحتی هوادارن قرمز هم جاودانه شد.

ناصر حجازی، دروازه‌بان اسطوره ای استقلال در درون قفس توری هم دیگر تکرار نشد و هیچگاه دیگر هیچ دروازه‌بانی و شاید هیچ بازیکن دیگری چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ شخصیتی و اخلاقی به اندازه ناصرخان محبوب دل آبی‌ها نشود.

مرد بزرگ آبی‌ها حتی در آن برهه‌ای که ردای مربیگری استقلال را نیز بر تن کرد موفق شد بعد از سال‌ها همراه با این تیم یک بار دیگر به بالاترین سطح فوتبالی در قاره کهن راه پیدا کرده و فینالیست این رقابت‌ها شود تا در این سمت هم بتواند فاتح قلب آبی‌ها شود.

ناصرخانِ دوست داشتنی فوتبال ایران بعد از سال‌ها افتخارآفرینی با پیراهن تیم‌های ملی فوتبال ایران و استقلال در عرصه بازیگری و مربیگری سرانجام در سال 1390 از قفس پر کشید و برای همیشه این کره خاکی را ترک کرد.

و شاید زیباترین یاد و خاطره‌ای که از حجازی به یادگار مانده است این بیت شعر باشد: «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی...ولی با خفت و خواری پی شبنم نمی‌گردم»

امروز جای آبی این مرد حسابی و جنتلمن خالیست...

روحش شاد...

وب سایت استقلال نیوز نهمین سالگرد ناصر حجازی عزیز را به تمامی هواداران استقلال و خانواده این اسطوره تکرار نشدنی تسلیت عرض می کند.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین جمعه صبح استقلال/ ترس از کرونا در انقلاب؛ یک دقیقه سکوت به احترام اسطوره..

ج مه 22 , 2020
اولین تمرین تیم فوتبال استقلال پس از وقفه طولانی مدت به دلیل شیوع ویروس کرونا در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.                 به گزارش استقلال نیوز، اولین تمرین تیم فوتبال استقلال پس از تعطیلا...