بهزاد غلامپور: قرعه برای ما فرقی نمی کند؛ مراسم شام دیشب یک کار حرفه ای بود

بهزاد غلامپور

مربی دروازه بان های استقلال گفت: قرعه خوبی داریم و می توانیم از این شرایطی که همیشه استقلال بازی های اول را از دست می داد، متفاوت شروع کنیم.

به گزارش استقلال نیوز، بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال در گفتوگو با سایت رسمی باشگاه، درباره قرعه آبی پوشان در لیگ نوزدهم، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

قرعه استقلال در لیگ نوزدهم؟

قرعه برای ما فرقی نمی کند و باید در هر شرایطی با همه تیم ها بازی کنیم و همه تیم ها قابل احترام هستند. امسال لیگ قوی داریم و همه تیم ها خوب هستند اما ما استقلال هستیم؛ یک تیم با کادر و بازیکنان جدید و تلاش می کنیم هواداران در نهایت خوشحال و سربلند باشند. هر قرعه ای به دست آمده به آن احترام می گذاریم. ما باید لیگ را با شرایط مطلوب شروع کنیم. باید با نتیجه گیری خوب در هفته های اول به جمع کردن امتیازات بپردازیم. لیگ امسال با توجه به اتفاقاتی که رخ داده و نحوه عملکرد تیم ها یکی از رقابتی ترین لیگ ها خواهد بود و عقیده دارم که در این لیگ جای برخی مربیان و چهره ها مانند علی دایی خالی است. احساس می کنم قرعه خوبی داریم و می توانیم از این شرایطی که همیشه استقلال بازی های اول را از دست می داد، متفاوت شروع کنیم.

* ضیافت شام شب گذشته استراماچونی؟

این مراسم به دعوت آقای استراماچونی بود. ایشان می خواست بازیکنان و دیگر اعضای تیم بیشتر با یکدیگر هماهنگ شود. مراسم شام ما یک کار حرفه ای بود و ایشان کار جالبی انجام دادند و روز قرعه کشی انجام شد و با یک تیر دو نشان زدند.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

جواد زرینچه: برگزاری دربی در هفته چهارم خوب است؛ از وضعیت استقلال رضایت دارم

برنامه کامل مسابقات لیگ برتر/ استارت آبی پوشان با ماشین؛ دربی پایتخت در ایستگاه چهارم

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شاید نبود برانکو در موفقیت استقلال تاثیر بگذارد

چ آگوست 7 , 2019
به گزارش مشرق، غلامرضا عنایتی در خصوص قرعه‌کشی لیگ برتر اظهار داشت: قرعه خوبی نصیب استقلال شد و امیدوارم مانند این قرعه خوب یک فصل خوب هم در انتظار این تیم باشد.وی در مورد اینکه ممکن است با جدایی برانکو از پرسپولیس، این بار استقلال مدعی اول قهرمانی باش...