بهتاش فریبا: فردی که رسید جعلی داده فرد بی‌شخصیت است؛ تنها فتوشاپ کردن رسید واریز پول ندیده بودیم که دیدیم

بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در بحث ناراحتی میلیچ و دیاباته سعادتمند گناهی ندارد وقتی یک نفر بی شخصیت قول می دهد من مطالبات دو بازیکن را پرداخت می کنم و با دروغ رسید جعلی ارسال می کند گناه باشگاه استقلال چیست؟! 

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با تسنیم، در مورد نحوه مدیریت سعادتمند در باشگاه استقلال و بحث عجیب فیش جعلی ارسالی به دیاباته و میلیچ،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 *  با وجود کرونا ترجیح می‌دهم درباره فوتبال حرف نزنم

در شرایطی که روزی 100 نفر در ایران به دلیل ویروس کرونا جان‌شان را از دست می‌دهند، ترجیح می‌دهم درباره فوتبال حرف نزنم. فوتبال یکی از بهترین، جنجالی‌ترین و هیجان انگیزترین ورزش‌ها است و قطعا بدون فوتبال نمی‌دانیم چه کار کنیم، اما هیچ چیزی بالاتر از سلامتی نیست.

 * هیچ چیزی بالاتر از سلامتی نیست

با شیوع ویروس کرونا، انجام معمولی‌‌ترین کارها سخت شده است. در این مدت کمتر درباره فوتبال حرف زدم و بیشتر از پزشکان و پرستاران برای فداکاری‌های‌شان تشکر کردم. هیچ چیزی بالاتر از سلامتی نیست که بخواهیم درباره‌اش حرف بزنیم، حالا می‌خواهد استقلال باشد،‌ تیم ملی یا تیم‌های دیگر.

 * تنها فتو شاپ کردن رسید واریز پول ندیده بودیم که دیدیم

در این شرایط حرفی از فوتبال نمی‌ماند؛ اگر چه در استقلال اتفاقات زیادی می‌افتد. تنها فتو شاپ کردن رسید واریز پول ندیده بودیم که دیدیم. با این کار، شخصیت باشگاه دو ستاره را زیر سؤال بردند.

 * شخصی که رسید جعلی داده فرد بی‌شخصیت است

سعادتمند مدیرعامل استقلال گناهی ندارد، چون تصور می‌کرد هوادار خارج نشین کمک کرده است. در گذشته بارها اتفاق افتاده که هواداری در خارج از کشور بخواهد به استقلال و پرسپولیس کمک کند. وقتی یک نفر مدعی می‌شود که می‌خواهد به عنوان مثال طلب وینفرد شفر را بپردازد، کسی نمی‌گوید این کار را نکن. شخصی که رسید جعلی داده و با فتو شاپ دروغ گفته فرد بی‌شخصیتی بوده است. باشگاه باید پیگیر این مسئله باشد و با او برخورد کند.

اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

بهتاش فریبا: صحبت از فوتبال در این شرایط خنده‌دار است؛ سعادتمند حتماً همتی در خودش دید که مدیرعامل شد!

بهتاش فریبا: انتقاد من از سریال پایتخت ارزشی ندارد؛ حتی تکرار پایتخت را تماشا می کنم

بهتاش فریبا: فدراسیون فوتبال لیگ امسال را تعطیل کند؛ فتح الله زاده با دسته چکش به استقلال آمد!

بهتاش فریبا: فاصله فنی بازیکنان استقلال زیاد نیست؛ این تیم را باید با گوشت و استخوانمان حفظ کنیم

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محسن یوسفی: سعادتمند با هواداران صادقانه صحبت کند؛ در مورد تعطیلی لیگ باید تابع قوانین فیفا باشیم

ش مه 2 , 2020
بازیکن سابق تیم استقلال گفت: مدیریت باشگاه استقلال اگر می خواهد رابطه خوبی با هواداران داشته باشد باید با آنها با زبان صداقت صحبت کند و از وعده های بی خودی پرهیز کند.  به گزارش استقلال نیوز، محسن یوسفی بازیکن سابق استقلال در گفت وگو ...