بهتاش فریبا: بازی ندادن صیادمنش کار درستی بود؛ مدیران با تزریق پول روحیه تیم را بالا ببرند

بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال شروع بسیار خوبی داشت و به اعتقاد من شروع کار تیم مثل تیم‌های مورینیو بود.

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفتوگو با فارس، در خصوص برتری استقلال مقابل الهلال عربستان،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* هافبک دفاعی ها مهمتریم نقش را در این نتیجه داشتند

استقلال شروع بسیار خوبی داشت و به اعتقاد من شروع کار تیم مثل تیم‌های مورینیو بود. تیم شفر فضا را به حریف داد و در واقع در مواقع لزوم فضا را از حزیف گرفت. الهلال در این بازی بیش از 30 بار از تمام نقاط زمین به سمت دروازه استقلال رفت ولی به نتیجه نمی‌رسید. در این بین هافبک های دفاعی استقلال نقشی مهم داشتند و با دوندگی به بازیکنان این تیم اجازاه هجوم همه جانبه را ندادند. گلی که استقلال دریافت روی یک اشتباه رقم خورد ولی باید دقت کنید که علی کریمی و امید نورافکن نقش مهمی در خنثی کردن موقعیت‌های حریف داشتند و اجازه ندادند توپ‌های زیادی در پشت محوطه جریمه استقلال نصیب الهلالی‌ها شود.

* بازی ندادن صیادمنش کار درستی بود

شفر چون وینگر سرعتی در این بازی در اختیار نداشت زیاد نمی‌توانست ریسک کندو مجبور بود با همان نفراتی که به زمین فرستاد ادامه بدهد. مرتضی تبریزی سرعت یک وینگر را ندارد و تنها محسن کریمی در آن پست سرعتی است که در این بازی در ترکیب نبود. ضمن آنکه صیادمنش هم بازی نکرد که به اعتقاد من تصمیم شفر برای بازی ندادن وی برای جلوگیری از آسیب مجدد درست بود.

* استقلال می تواند با این برد به بازی های لیگ هم امیدوار باشد

استقلال با این برد در آسیا جان دوباره گرفت و حالا می‌تواند به صعود امیدوار باشد و حالا می‌تواند حتی به بازی های لیگ هم امیدوار باشد. بازی آینده استقلال با سپاهان بسیار سخت است و اگر مدیریت باشگاه به موقع ورود کند تیم می‌تواند موفق شود.

* مدیران با تزریق پول روحیه تیم را بالا ببرند

اگر استقلال می‌خواهد سهیمیه بگیرد الان وقت ورود مدیریت است چون وقتی بازیکن می‌گوید که تنها 40 درصد پول گرفته و 6 بازی دیگر لیگ تمام می‌شود، این حرف، حرف اشتباهی نیست. حرکت اول استقلال برای موفقیت، برد تیم بود که اتفاق افتاد، حالا مدیران باشگاه با تزریق پول باید روحیه تیم را بالا ببرند ضمن آنکه الان وقت این است که کادر فنی نظم و انضباط را جدی تر بگیرد و مدیریت هم باید پشت کادر فنی باشد.

* در آسیا به عنوان تیم دوم صعود خواهیم کرد

استقلال اگر با همین روحیه و فرمان وارد لیگ شود مطمئنا می‌تواند نتایج خوبی در ادامه بازی‌ها بگیرد. اما در آسیا شاید نه به عنوان تیم اول اما با پتانسیلی که از خود نشان داد می‌تواند به عنوان تیم دوم صعود کند.

 

 اخبار تیم استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

الهلال با سرمربی جدید مقابل استقلال؟

س آوریل 9 , 2019
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال رفت که با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. بیشتر بخوانید: مامیچ زیر رگبار تمسخر کارشناس سعودی روزنامه «الریاض» عربستان خبر داد که بنا به گزارش‌ها قرار است...