بلیت‌فروشی استقلالی‌ها روی هوا!

به گزارش مشرق، به نظر می‌رسد باشگاه استقلال برای بلیت فروشی دیدار تیمش با العین در روز سه شنبه دچار نوعی بی برنامه گی شده است. در حالی که این باشگاه اعلام کرده بود بلیت فروشی در سه مکان ورزشگاه شیرودی، مجموعه انقلاب و کمپ حجازی انجام می‌شود ابتدا مجموعه ورزشی شیرودی به این خبر واکنش نشان داد و از عدم هماهنگی با آنها برای بلیت فروشی خبر داد و سپس باشگاه استقلال اعلام کرد که مجموعه ورزشی شیرودی از این کار انصراف داده است.

حالا نوبت مجموعه انقلاب رسیده تا از این موضوع اظهار بی اطلاعی کند. آنها در اطلاعیه ای عنوان کردند خبر انتشار یافته در خصوص بلیت فروشی مسابقه استقلال - العین به هیچ عنوان صحت ندارد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب، با عنایت به خبر منتشر گردیده توسط برخی خبرگزاری‌ها در خصوص بلیت فروشی مسابقه استقلال – العین در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب، به اطلاع کلیه ورزش کاران و ورزش دوستان می‌رساند خبر انتشار یافته به هیچ عنوان صحت ندارد و هیچ هماهنگی در این خصوص با مجموعه ورزشی انقلاب انجام نشده است.

بیشتر بخوانید:

قرعه‌ای که کمک حال استقلال می‌شود!

شایان ذکر است با توجه به اطلاع رسانی فعال سایت مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب درصورت هرگونه هماهنگی دراین خصوص و صحت و سقم خبر، پیش از این اطلاع رسانی از طریق سایت مجموعه صورت می‌پذیرفت.

در همین زمینه رهگذر مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: این موضوع اصلاً با مجموعه انقلاب از سوی باشگاه استقلال هماهنگی نشده است و نمی‌دانیم چرا این باشگاه چنین خبری را اطلاع رسانی کرده است. این مجموعه اصلاً شرایط بلیت فروشی چنین بازی مهمی را ندارد. ما از طریق سایت مجموعه هم این موضوع را اعلام کردیم و از مسئولان باشگاه استقلال باید بپرسید که چرا این مکان را بدون هماهنگی برای بلیت فروشی اعلام کرده اند. اینجا امکان و شرایط بلیت فروشی ندارد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بیانیه حامی مالی استقلال در مورد بلیت فروشی دیدار با العین

ی مارس 10 , 2019
در این بیانیه آمده است: با توجه به حساسیت مس&#15...