برکناری سرمربی تراکتور تصمیم درستی بود؟

به گزارش مشرق، سجاد حسین‌زاده، کارشناس فوتبال در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه تراکتور، اظهار کرد: برکناری دنیزلی تصمیم درستی بود؛ چرا که این روزها تراکتور نتایج خوبی نمی‌گیرد و بردهای ابتدای فصل این تیم هم بسیار خفیف بود. انتظار می‌رفت وضعیت تراکتور روز به روز بهتر شود؛ اما بر عکس این موضوع اتفاق افتاد و تراکتور در هفته‌های اخیر نتایج بسیار ضعیف و دور از انتظاری را کسب کرده که طبیعتاً مقصر اصلی این نتایج سرمربی تیم است.

بیشتر بخوانید:

تراکتور چوب زنوزی را خورد یا دنیزلی؟

تراکتور محلی برای رفت و آمد مربیان

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان تراکتور روز به روز بی‌انگیزه‌تر می‌شوند؛ این در حالیست که وظیفه‌ی مربی بازی گرفتن از بازیکنان بزرگ است. مربیان تیم‌هایی نظیر استقلال و پرسپولیس روز به روز شناختشان نسبت به تیمشان افزایش یافته و اکنون وضعیت این دو تیم نسبت به اوایل فصل خیلی بهتر شده است. 

حسین‌زاده افزود: دنیزلی به شرایط کنونی فوتبال ایران احاطه نداشت و باید از یک دستیار ایرانی استفاده می‌کرد که متأسفانه علی‌رغم اصرار مدیرعامل باشگاه، این سرمربی دستیار ایرانی نپذیرفت. بنده با همکاران سابق دنیزلی صحبت کرده‌ام و طبق شنیده‌ها این سرمربی حرف کسی به جز خودش را قبول ندارد و از هیچ کس مشاوره هم نمی‌گیرد که چنین رفتاری در ورزشی همچون فوتبال، مشکل ‌ساز است.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت تراکتور باید به دور از شتاب‌زدگی مربی آینده را انتخاب کنند، گفت: انتخاب مربی جدید باید با مطالعه باشد. متأسفانه دنیزلی آن هیجان و شور و حال گذشته را نداشت، نمی‌توانیم از قابلیت‌های فنی آقای شیخ لاری چشم پوشی کنیم و بنده اعتقاد دارم که ایشان باید به عنوان دستیار اول به سرمربی جدید تراکتور کمک کند.

حسین‌زاده در پایان با تأکید بر اینکه هواداران پشت تیمشان را خالی نکنند، بیان کرد: چنین هوادارانی هیچ کجای دنبا وجود ندارد و اکنون وقت حمایت آنان از تراکتور هست.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی در آستانه فسخ قرارداد با استقلال +عکس

ش دسامبر 7 , 2019
به گزارش مشرق، سایت کالچو مرکاتو، این رسانه ایتالیایی در واکنش به اتفاقات امروز استقلال نوشت: با توجه به قوانین FIFA و همچنین دیرکرد در پرداخت مطالبات استراماچونی، سرمربی ایتالیایی به شدت از وضعیت موجود و نحوه مدیریت ناراضی است و فسخ قرارداد با تی...