برومند: هیچکس نمی‌تواند جای مجیدی باشد

به گزارش مشرق، پرویز برومند پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و حاشیه‌هایی که حول این تیم را فرا گرفته بود، گفت: به نظر من، ما جای فرهاد مجیدی نیستیم که بخواهیم تصمیم‌گیری کنیم اما فکر می‌کنم برگشن مربی‌ آبی‌ها کاملا مناسب بود. استقلال یک بازی مهم مقابل تراکتور در فینال جام‌حذفی دارد و باید همه تصمیم‌ها بعد بازی فینال گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی نمی تواند با استقلال قرارداد جدید امضا کند

او ادامه داد: به نظر من یک دلخوری بین آقای سعادتمند و مجیدی پیش آمده بود و الان هم مسائل حل شده است. من در باشگاه و در نظر فرهاد مجیدی نیستم. مهم این است که برای بازی فینال هیج حاشیه‌ای نباشد و تمام تمرکز تیم روی مصاف با تراکتور باشد و انشاءالله استقلال قهرمان شود.

برومند خاطر نشان کرد: درباره فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: استقلال مصاف حساسی با تراکتور دارد و حریف تیم بسیار خوبی است و فکر می‌کنم آبی‌ها کار دشواری مقابل حریف داشته باشد و باید تمام تمرکز خود را به خرج دهند تا مقابل این تیم پیروز میدان شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: امیدوارم سیاست‌های باشگاه طوری باشد که شرایط برای فصل آینده هموار و دل هواداران شاد شود.

او در پایان در واکنش به سرمربی شدن مهدی رحمتی در تیم شهرخودرو گفت: من فقط می‌توانم به مهدی رحمتی تبریک بگویم و برای او آرزوی موفقیت کنم و فعلا درباره رحمتی نظر خاصی ندارم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سعادتمند؟نمی شناسم،فقط جواب وزیر را می‌دهم

س سپتامبر 1 , 2020
به گزارش مشرق، محمدرضا زنوزی مطلق در گفت‌وگویی با سایت رسمی این باشگاه درباره آخرین وضعیت تیم تراکتور توضیحاتی را ارائه کرد.  درباره جزئیات طرح مدل اقتصادی تراکتور صحبت کنید؟ ابتدا ایام سوگواری را به مردم عزیز ایران و هواداران پرشور تراکتور بزر...