برانکو و مجیدی من را می‌خواستند

به گزارش مشرق، حجت حق‌وردی، در گفت‌وگو با بخش رسانه‌ای پیکان درباره اینکه چه عواملی باعث شد تیم فوتبال پیکان روزهای سختی را تجربه کند اظهار داشت: بحث مفصلی دارد که اگر بخواهم سریع بگویم، در شروع لیگ هجدهم چند پیروزی حاصل شد، اما باخت‌های مکرر پیکان موجبات کناره‌گیری آقای جلالی را بوجود آورد. در ادامه آقای حسین فرکی مسئولیت تیم را به‌عهده گرفت و حضور این مربی تیم ما را از لحاظ روحی و فنی متحول کرد و موفق شدیم در نیم فصل دوم نتایج نسبتاً خوبی کسب کنیم.

وی افزود: برای شروع لیگ نوزدهم با روحیه خوب و انگیزه بالا  قراردادم را تمدید کردم و بسیار خوش بین بودم تیم پیکان تقویت می‌شود و روزهای خوبی در انتظارمان خواهد بود. با این حال متأسفانه شاهد بودیم تعدادی از بازیکنان خوب و مؤثر پیکان به تیم‌های دیگر ملحق شدند و حتی مجید صالح را به عنوان یک مربی کاربلد از دست دادیم. مردادماه سال گذشته مهم‌ترین اردوی آماده‌سازی ما برای شروع لیگ نوزدهم در شهر بروجرد برگزار شد که دمای آن بالاتر از تهران بود و در هتلی با امکانات ضعیف اسکان داده شدیم و شرایط تغذیه بازیکنان هم اصلاً مناسب نبود.

مدافع تیم فوتبال پیکان با یادآوری روزهای سخت آماده‌سازی این تیم برای فصل گذشته خاطرنشان کرد: یادم هست با مهران موسوی دنبال یک سالن وزنه بودیم تا وزنه بزنیم، اما به سرانجام نرسیدیم. همان جا و قبل از شروع لیگ گفتیم شخصیت پیکان با این اردو ضعیف شده و در ادامه هم بد تمرین می‌کردیم. شیوه بدنسازی تیم پیکان خیلی ضعیف بود، بدنساز تیم در لیگ نوزدهم هم با حرف‌ها و کارهایش به تیم از نظر شخصیتی صدمه زد، اتحاد و همدلی را از تیم گرفت و متأسفانه پیکان وارد بحران شد. در نهایت آقای فرکی تصمیم گرفت استعفا بدهد و صادقانه باید بگویم ایشان یک مربی بزرگ و انسانی بسیار خوب و دوست داشتنی هستند که قدردانشان هستیم.

بیشتر بخوانید:

فاجعه خاموشِ فوتبال ایران؛ بلاتکلیفی روی نیمکت‌ِ نیمی از تیم‌های لیگ برتر

«تغییرات مدیریتی و حضور آقای گرشاسبی و همچنین حضور آقای عبدالله ویسی، بهروز مکوندی و احمد کعبیان‌پور یک شوک مثبت در پیکان ایجاد کرد». حق‌وردی با بیان این جمله اظهار داشت: در سال‌هایی که در پیکان حضور داشته‌ام، مدیران ارشد کارخانه هرگز در محل تمرین تیم ما حاضر نشده بودند، اما با درایت آقای گرشاسبی شاهد حضور گرم تمام مدیران ارشد گروه صنعتی ایران‌خودرو در محل تمرین تیم بودیم. در این هفته‌های پایانی فصل همه آنها پیگیر بازی‌های تیم و احوال مربیان و بازیکنان بودند و نشان دادند برای تیم مجموعه خودشان و ما بازیکنان ارزش قائل هستند. این خیلی به ما انرژی مثبتی را منتقل کرد و آقای گرشاسبی هم به عنوان مدیرعامل باشگاه اکثر جلسات تمرینی را از نزدیک تماشا می‌کرد و با روی خوش پاسخگوی سؤالات و مطالبات اعضای تیم بود و برای موفقیت‌های پیکان پاداش تعیین کرد و با سختی‌هایی که می‌دانیم تهیه و پرداخت می‌کرد.

وی با اشاره به نحوه پرداخت پاداش در تیم پیکان ادامه داد: سال گذشته وقتی تراکتور را در تبریز شکست دادیم یا همین این فصل وقتی با شش گل مقابل ماشین‌سازی به پیروزی رسیدیم یا در بازی رفت و در دربی خودروسازان برابر سایپا به پیروزی رسیدیم، علیرغم وعده‌هایی که داده بودند هیچ پاداشی به اعضای تیم داده نشد. درباره آقای عبدالله ویسی هم باید بگویم به نظر من حفظ تیم پیکان در لیگ برتر فقط از عهده او بر می‌آمد؛ ویسی و همکاران خوبش کاری کردند کارستان. تیم ما در بحران عمیقی به سر می‌برد و امید بسیار کمی برای بقا در لیگ آن هم با هزار اما و اگر داشتیم، اما ویسی روحیه، علم، تجربه و هر چیزی که لازم بود را برای تغییر تیم پیکان از نظر روحی و فنی را داشت. او کاری کرد که تک‌تک بازیکنان پیکان مقابل هر حریفی مثل یک شیر درنده وارد میدان شوند و در تمام لحظات بازی امیدوارانه و با هدف و برنامه به دنبال پیروزی باشند و نتیجه‌اش را هم دیدیم. من به نوبه خودم از آقای گرشاسبی و آقای ویسی، مکوندی،کعبیان‌پور، میرزاپور و البته آقای خدادادی به عنوان بدنساز جدید تشکر می‌کنم.

حق وردی در خصوص اینکه در دو سال گذشته علیرغم اینکه از دو باشگاه بزرگ پایتخت پیشنهاد داشته در پیکان مانده است، گفت: لیگ قبلی و زمان سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ مدیران پرسپولیس با باشگاه صحبت کردند، اما تصمیم نهایی این شد که من در پیکان بمانم و با تیم خودم کار کنم. زمانی که آقای شفر از استقلال جدا شد با من صحبت‌هایی صورت گرفت، اما آقای مجیدی در آن مقطع از استقلال جدا و مسئولیت این تیم به استراماچونی سپرده شد. در هر صورت چند سال حضور در این باشگاه سبب شده به پیکان‌شهر و مجموعه‌اش تعلق خاطر پیدا کنم، هر چند که فعلاً تصمیمی برای فصل آینده نگرفته‌ام.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

احمد مددی: مجیدی هیچ لیستی به باشگاه ارائه نکرد است؛ با صلاحدید خودمان با بازیکنان مذاکره می کنیم!

د آگوست 31 , 2020
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: بر خلاف صحبت های سرمربی استقلال باید بگویم که هیچ لیستی از طرف ایشان به باشگاه ارائه نشده است!           به گزارش استقلال نیوز، احمد مددی معاون ورزشی باشگاه استقلال پس از جلسه ه...