با رد درخواست اعاده دادرسی بازیکن گابنی گل‌گهر؛ رو سیاهی به زغال ماند و کسانی که استقلال را فقط با خودشان می‌خواهند!

کمیته استیناف

با رد اعاده دادرسی باشگاه گل‌گهر در خصوص بازیکن گابنی، باز هم تیر بدخواهان برای به حاشیه کشاندن استقلال(تاج) به خطا رفت.

            

به گزارش استقلال نیوز، کمیته استیناف با وجود فشارهای زیاد یک باشگاه خاص و اعمال نفوذ افراد سیاسی، رای صحیحاصلا دور از انتظار نبود افرادی که دستشان از  استقلال(تاج) و نیمکت آن کوتاه است، نخواهند قهرمانی تاج سر فوتبال ایران را بدون خود ببینند..

افرادی که سنگ رقیب را به سینه می‌زنند و حتی اجازه بازی در ورزشگاه اختصاصی خود را به آن‌ها می‌دهند، در ظاهر می‌گویند ما موفقیت استقلال را می‌خواهیم اما در باطن به هیچ وقت چشم دیدن قهرمانی آبی‌ها را بدون خود ندارند.

علت اصلی جوسازی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها با ترفند اعاده دادرسی بازیکن گابنی، عدم برخورد قاطع قوه قضاییه و پلیس فتا با متخلفان و جاعلان این پرونده بود.

سکوت ارکان قضایی این افراد را گستاخ‌تر کرد و چه بسا در آینده باز هم دست به این اقدامات خلاف قانون بزنند. همانطور که تیمی خاص بارها با جعل و دستکاری اسناد دست به تخلف زد و صدایی هم از کسی در نیامد.

به هر حال استقلال با فرهاد مجیدی قهرمان لیگ خواهد شد و روسیاهی برایتان می‌ماند و ننگی به نام تیم‌فروشی!

به گزارش استقلال نیوز، و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، بر اساس راى کمیته استیناف در خصوص درخواست اعاده دادرسى احکام دو کمیته بدوى (انضباطى) و استیناف پیرامون تخلف باشگاه گل گهر در استفاده از بازیکن غیر مجاز مستند به پیام صوتى مشاور سابق رییس فدراسیون به رییس کمیته انضباطى که محتواى آن دلالت بر رسیدگى قاطع به موضوع پرونده و اعمال تنبیه نسبت به باشگاه گل گهر دارد و دیگر مستندات مورد اشاره باشگاه گل گهر که همان تکرار دفاعیات سابق است.

با توجه به اینکه فایل صوتى سند روشن و قوى در تاثیرگذارى روى راى صادره نیست و ٩ نفر قاضیان دو کمیته (انضباطى و استیناف) در خصوص راى اتفاق نظر داشته اند و تاثیرپذیرى همه این افراد از یک پیام صوتى عقلانى و منطقى نیست و راى دو کمیته متکى به دلایل روشن مرتبط با استفاده از بازیکن غیرمجاز بوده و دفاعیات نیز باید مرتبط با این موضوع باشد، لذا قرار رد اعاده دادرسى باشگاه گل گهر صادر و اعلام مى گردد این راى قطعى است.

اخبار استقلال

   

  


مطالب مرتبط:

تایید جعل باشگاه گل‌گهر در استیناف/ از شکست پروژه بداندیشان تا ابهامات تاخیر در صدور یک رای کاملا شفاف

رسمی/ کمیته استیناف حق را به استقلالی ها داد؛ قانون زیر بار هوچیگری تیم دوم پایتخت نرفت

حکم جدید کمیته انضباطی/ گل گهر بازنده و جریمه شد؛ پایان پرونده سازی سیرجانی ها

آبی ها پیروز در پرونده حقوقی، اما متضرر از تعلل کمیته انضباطی در صدور رای و اصرار بر تکرار اشتباه توسط گل گهری ها

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رقابت استقلال و پرسپولیس بر سر یک لژیونر

پ مه 12 , 2022
به گزارش مشرق، شنیده‌ها حکایت از آن دارد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای خرید کاوه رضایی در تابستان آینده رقابت خواهند کرد! هر چند خود این مهاجم با تجربه دوست دارد به فوتبالش در اروپا ادامه دهد اما ظاهرا دیگر چنین امکانی وجود ندارد. کاوه رضایی...