با بهترین و تاثیرگذار ترین بازیکن استقلال آشنا شویم

فرشید اسماعیلی که در سالهای اخیر یکی از برترین هافبکهای میانی فوتبال ایران بوده و معمولا به خاطر گل ها، پاس گل ها و بعضا به دلیل برخی حواشی در صدر اخبار استقلال قرار داشته است، در هفته پنجم نیز بهترین بازیکن آبی پوشان شد.

اسماعیلی مقابل ذوب آهن با یک گل و یک پاس گل، نقش مهمی در نتیجه بازی داشت و تاثیرگذار ترین بازیکن استقلال و بهترین بازیکن زمین شد.

اسماعیلی پیش از این نیز یک گل برای آبی پوشان زده بود تا با این آمار بهترین گلزن و تاثیر گذار ترین بازیکن این تیم تا هفته پنجم باشد.

اسماعیلی در این فصل با ۳ کارت زرد و یک کارت قرمز در کنار دانشگر و علی کریمی، خشن ترین بازیکن استقلال نیز می باشد.

وی در حالی با ۲ گل و یک پاس گل تاثیرگذار ترین بازیکن آبی پوشان است که برای اولین بار در اصفهان ۹۰ دقیقه کامل به میدان رفت.

هافبک آبیها به جز یک بازی مقابل پرسپولیس که به دلیل محرومیت حضور نداشت، در سایر دیدارهای تیمش در این فصل در ترکیب ثابت قرار گرفت و برای اولین بار در اصفهان تعویض نشد.

اسماعیلی در ۴ بازی که برای استقلال به میدان رفته، جمعا ۳۱۵ دقیقه بازی کرده و از این حیث یکی از بازیکنان پر کار در تیم استراماچونی به حساب می آید.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خطر حذف از آسیا استقلال را تهدید نمی کند

ش سپتامبر 28 , 2019
 جمشید نورشرق رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال با تشریح روند اخذ پروانه مجوز حرفه ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، اظهار داشت: خطر حذف استقلال از آسیا جدی نیست. نورشرق بیان داشت: مدیران پرسپولیس دیون معوقه خود را پرداخت کرده اند و ...