باشگاه استقلال رشید را به کمیته انضباطی فرا خواند/ مظاهری: خواستند بازی می کنم؛ نخواستند دعا!

رشید مظاهری

باشگاه استقلال در اقدامی عجیب به جای مدیریت اوضاع، باز هم در خصوص بازیکنان خود حاشیه سازی کرد.


به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال درخبری نسبت به رفتار رشید مظاهری در تمرین امروز صبح این تیم واکنش نشان داد.

گویا در تمرین امروز بین رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال استقلال و سعید عزیزیان مربی دروازبان های این تیم مشاجره ای رخ داد و بعد از آن مظاهری تمرین را ترک کرد و با کاروان تیم راهی رفسنجان نشد.

  

باشگاه استقلال در این خصوص در رسانه رسمی خود نوشت:

در پی بی انضباطی رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال در تمرین امروز این تیم، این دروازه‌بان به کمیته انضباطی باشگاه استقلال جهت ادای توضیحات دعوت شد.

باشگاه استقلال با هرگونه بی انضباطی برخورد خواهد کرد چراکه راه موفقیت در همدلی و البته نظم درون تیمی است.

همچنین رشید مظاهری که مدعی شده بود امروز برای گرفتن MRI به بیمارستان مراجعه کرده است در استوری اینستاگرام خود نسبت به این مساله واکنش نشان داد:

سلام به هواداران عزیز. عده‌ای در استقلال می‌خواهند مرا مقابل هواداران قرار دهند. ابتدا گفتند به خاطر پول قهر کردم که چند روزی حالت تهوع و سر درد داشتم و به تشخیص پرشک در خانه استراحت کردم. الان هم گفتند از تمرین قهر کردم درحالی که به دلیل تمرین در زمین چمن مصنوعی برای درمان درد کمرم با تشخیص پزشک تیم به بیمارستان مراجعه کردم.

واقعا نمی‌دانم چرا آنقدر هجمه علیه من به وجود آوردند مگر من جز تلاش برای موفقیت استقلال چه کاری کردم که باید از هر طرف فشار تحمل کنم. همیشه خوشحالی هواداران و موفقیت تیم استقلال هدفم بوده و هست و همینجا هم اعلام می‌کنم هر وقت خواستند برای تیم بازی می‌کنم اگر هم نخواهند برای موفقیت استقلال دعا می‌کنم. کسانی که شایعه سازی و حاشیه سازی می کنند، دلسوز تیم استقلال نیستند.

استوری رشید مظاهری

به گزارش استقلال نیوز،برای ما عجیب است که چرا باشگاه استقلال و کادرفنی به جای مدیریت بحران خود بحران زا و تنش زا عمل می کنند. به هیچ عنوان قصد حمایت از هیچ بازیکن را نداریم اما..

آیا نمی شد این مساله را در لفافه و سکوت خبری حل کرد؟

چرا باید تمام اتفاقات ریز و درشت باشگاه نقل محافل خبری شود؟

در واقع می توان مدعی شد که در استقلال، مدیریت وجود دارد؟

اخبار باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

تکذیب شایعه قهر و تایید مصدومیت / رشید مظاهری از سفر به رفسنجان باز ماند!

گزارش تمرین ظهر یکشنبه استقلال/ اولین تمرین عرفان گل محمدی؛ مظاهری از ناحیه مچ پا مصدوم شد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خلیل‌زاده: قایدی حالا حالاها بازیکن استقلال است

ی فوریه 28 , 2021
به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل‌زاده پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مجمع بسیار خوب و عالی بود. منجر به تصمیم خوبی شد و آقای عزیزی خادم رأی آورد. امیدوارم منشا خیر در فدراسیون فوتبال شود.وی در مورد اینکه به نظرش رئیس جدید فدراسیون ...