باشگاه استقلال: ثابت می‌کنیم که باید در آسیا بمانیم

به گزارش مشرق، حجت کریمی در گفت‌وگویی که داشت درباره اینکه آیا استقلال همچنان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا امید دارد یا نه توضیح داد: «در ارتباط با موضوع حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در این باره چند بار در روزهای گذشته صحبت کرده‌ام. ضمن اینکه یک اطلاعیه هم روی کانال رسمی باشگاه منتشر کردیم».

وی ادامه داد: «با قدرت در این زمینه پیگیر هستیم و نمی‌گذاریم حقی از استقلال ضایع شود. همانطور که گفتم اگر لازم باشد تا خود مالزی و مقر AFC هم می‌روم و آنجا مدارکمان را ارائه می‌کنم چون ما هیچ مشکلی برای پرداخت بدهی استراماچونی در موعد مقرر نداشتیم اما او و وکیلش در بحث دریافت پول از باشگاه استقلال شیوه خاصی را درخواست می‌کردند که با توجه به تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان این موضوع برای ما دشوارتر می‌شد وگرنه ما می‌توانستیم خیلی زودتر طلب استراماچونی را بپردازیم و کار به اینجا نمی‌کشید».

باشگاه استقلال: ثابت می‌کنیم که باید در آسیا بمانیم/ با تمام امکانات از حق‌مان دفاع خواهیم کرد/ کلی مدرک داریم که به AFC می‌دهیم استادیوم آزادی در شب دیدار استقلال و السد که یکی از پرتماشاگرترین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت

رییس هیأت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: «تمامی‌ایمیل‌ها و جواب ایمیل‌ها را هم داریم و در صورت لزوم همه آنها را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه می‌کنیم. قطعاً AFC هم دوست ندارد استقلال که رکورد پرتماشاگرترین دیدارهای فوتبال در لیگ قهرمانان آسیا را در اختیار دارد در فصل آینده مسابقات حضور نداشته باشد».

کریمی همچنین درباره موضوع صدور مجوز حرفه ای برای پرسپولیس اضافه کرد: «به هیچ تیم دیگری کاری ندارم. من فقط در رابطه با استقلال و باشگاه خودمان حرف می‌زنم. در این زمینه هر اقدامی‌لازم باشد انجام می‌دهم. وکلای داخلی و خارجی زیادی را می‌شناسم که در این زمینه می‌توانند به ما کمک کنند. هواداران بدانند از هیچ اقدامی‌کوتاهی نخواهیم کرد تا حق استقلال ضایع نشود».

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شده است/ سال مهمی برای فوتبال کشور خواهد بود

ج مه 26 , 2023
به گزارش مشرق، حمید سجادی در حاشیه مراسم مسابقه جام آرموس در رقابت سوارکاری در رشته پرش با اسب گفت: در سال ۱۴۰۲ قرار است ۱۴۰ رویداد را برگزار کنند که تاکنون ۱۷ رویداد پشت سر گذاشتند. یکی از این رویدادهای مسابقه CSI است که ۲ ستاره است. ششمین مرحله است ک...