باشگاه استقلال تجمع فردا هواداران مقابل مجلس را غیرقانونی دانست/ خودزنی مدیران با تبلیغ رسمی!

تجمع استقلالی ها

باشگاه استقلال نسبت به تجمع احتمالی روز سه‌شنبه هواداران خود مقابل مجلس واکنش نشان داد.

       

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال در رسانه رسمی خود با درج خبری نسبت به تجمع فردا هواداران استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است:

هوادار به هوش باش

در روزهای اخیر در برخی رسانه‌های مجازی خبری مبنی بر تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی منتشر شده که باشگاه استقلال به این وسیله به هواداران دلسوز و عاشق خود اعلام می‌کند این تجمع غیرقانونی است. باشگاه استقلال از هواداران خود می‌خواهد ضمن خویشتن داری، از هرگونه اقدامی که منجر به برهم خوردن آرامش مجموعه تیم می‌شود، خودداری کنند.

به گزارش استقلال نیوز، هواداران استقلال در کمپینی که در فضای مجازی به راه افتاده، فردا(سه‌شنبه) ساعت ۱۱ صبح مقابل مجلس تجمع بزرگی را برنامه‌ریزی کرده‌اند.

مدیران باشگاه با صدور این بیانیه در رسانه رسمی خود ضمن تایید وجود بیانیه های گوناگون برای تجمع در اقدامی عجیب این تجمع را غیرقانونی دانستند. در حالی که روزانه بارها تجمع های گوناگون مقابل مجلس شورای اسلامی برگزار می شود که معمولا نمایندگان مجلس در میان معترضان هم حاضر می شوند.
هر چند بدیهی است که حق تجمع در اصل ۲۷ قانون اساسی برای شهروندان تضمین شده است.

به نظر می‌رسد بیانیه عجولانه باشگاه در غیرقانونی دانستن این تجمع، تاثیری معکوس بر هواداران داشته باشد و به نوعی تبلیغی رسمی برای این تجمع باشد.

متاسفانه عملکرد منفعلانه تیم رسانه‌ای باشگاه استقلال در این فصل همواره مورد انتقاد بوده و این بیانیه هم نمونه‌ای دیگر از شاهکارهای رسانه‌ای باشگاه استقلال می‌باشد.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

حمایت قاطع مدیرعامل از سرمربی استقلال/ مددی: بنده و هیات مدیره همه جانبه از فکری حمایت می‌کنیم

فراخوان تجمع مسالمت آمیز استقلالی ها؛ این بار ساختمان بهارستان میزبان اعتراض آبی ها

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تجمع هواداران استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی؛ آیا نمایندگان به داد هواداران مظلوم می رسند؟

س فوریه 23 , 2021
هواداران استقلال که از تبعیض های دولت و وزارت ورزش به ستوه آمده اند با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی فریاد حق خواهی خود را به گوش نمایندگان ملت رساندند.  به گزارش استقلال نیوز، هواداران تیم استقلال که از رفتارهای خصمانه وزارت ورز...