بازیکن مد نظر استقلال دوشنبه در تهران

به گزارش مشرق، برنی ایبنی ایسی بازیکن نیجریه‌ای- استرالیایی مد نظر باشگاه استقلال که در پست وینگر راست و چپ بازی می‌کند دوشنبه به تهران سفر خواهد کرد. این بازیکن گزینه نهایی استقلال به عنوان جانشین آیاندا پاتوسی است و قرار است به زودی در تهران تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد.

استقلالی‌ها در ادامه روند نقل و انتقالات خود در خط دفاع 2 گزینه دیگر را مد نظر دارند اما همه چیز منوط به پاسخ میلیچ به این باشگاه است. مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا میلیچ را به تهران برگردانند اما در صورتی که این بازیکن به تهران سفر نکند باید به جای این بازیکن یک بازیکن در پست دفاع و هافبک چپ جایگزین شود. سعید آقایی بازیکن سپاهان که این روزها در تمرینات این تیم هم شرکت نمی‌کند گزینه استقلالی‌ها برای جایگزینی میلیچ است اما آقایی با سپاهان قرارداد دارد و این باشگاه اصفهانی تنها در صورتی با این انتقال موافقت می‌کند که یک بازیکن را از آبی پوشان جذب کند و در واقع معاوضه صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید:

بازیکن نیجریه ای، ضلع سوم شیخ و قائدی؟

از طرف دیگر با وجود اینکه کامران منزوی روز گذشته اعلام کرد یک مدافع کامرونی به استقلال اضافه می‌شود اما شنیده می‌شود علاوه بر این بازیکن یک مدافع مراکشی مد نظر فرهاد مجیدی است که احتمال دارد در دقیقه 90 این بازیکن مراکشی جای بازیکن کامرونی را بگیرد.

نکته دیگری که طرفداران استقلال را نگران کرده است زمان نقل و انتقالات این باشگاه است. از آنجا که تیم ها تنها 2 روز دیگر فرصت ثبت قرارداد دارند شاید این شائبه به وجود بیاید که استقلال فرصت چندانی ندارد اما با توجه به خالی بودن لیست استقلال، این باشگاه حتی با پایان نقل و انتقالات می‌تواند 2 بازیکن را به عنوان سهمیه آزاد جذب کند و از این بابات نیز مشکلی ندارد.

Let's block ads! (Why?)

یک دیدگاه برای “بازیکن مد نظر استقلال دوشنبه در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش رمضانی به شایعه سرپرستی‌اش در استقلال

ش ژانویه 11 , 2020
به گزارش مشرق، بعد از استعفای ستار همدانی از سرپرستی تیم فوتبال استقلال، امروز اعلام شد سعید رمضانی پیشکسوت فوتبال و داماد ناصر حجازی در یک‌قدمی سرپرستی تیم استقلال قرار دارد.سعید رمضانی درباره شایعه سرپرستی خود در تیم  استقلال اظهار داشت: باشگاه ...