بازیکنان استقلال به کرونا مبتلا شدند؟

به گزارش مشرق، امشب شایعه ای عجیب حول باشگاه استقلال در فضای مجازی نقل محافل گردید که موجب نگرانی خیل عظیمی از هواداران این تیم شد.

پس از شیوع و گسترش ویروس کرونا در کشورمان، مسابقات ورزشی و بازیهای لیگ برتر تحت تأثیر این ویروس قرار گرفت که قطعا در جریان حوادث رخ داده و اتفاقات اصفهان و بازی سپاهان و پرسپولیس هستید. دیشب شایعه ای در فضای مجازی منتشر شد که 6 بازیکن سپاهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که بلافاصله شایان مصلح بازیکن این تیم اصفهانی با انتشار یک پیام ویدویی این خبر را تکذیب کرد و از سوی خود باشگاه سپاهان نیز این خبر قویا رد شد.

بیشتر بخوانید:

این استقلال تا پایان فصل امتیاز نمی دهد

اما امشب یک شایعه عجیب دیگر در چند کانال تلگرامی و چند حساب کاربری توئیتر منتشر شد که دو بازیکن مطرح استقلال به نام های مهدی قائدی و روزبه چشمی به ویروس کرونا مبتلا شده اند. به دلیل اهمیت موضوع با دکتر نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال تماس برقرار کردیم و ایشان نیز این ادعای واهی را قویا تکذیب کردند و اعلام داشت این 2 بازیکن استقلال در سلامت کامل به سر می برند و هواداران استقلال بابت این موضوع نگرانی‌ای نداشته باشند.

با شیوع ویروس کرونا، متاسفانه شایعات عجیبی در مورد آمار مبتلایان و یا حتی تعداد فوتی ها منتشر می شود که بعضی اوقات نام افراد مشهور از جمله ورزشکاران و فوتبالیست ها در این بین دیده می شود. بدیهی است از پلیس فتا انتظار می رود با این افراد که با پخش این شایعات موجب رعب و وحشت در کشور گشته و همچنین سبب نگرانی چندین میلیون نفر هوادار شیفته فوتبال می شوند، برخورد کرده تا دیگر شاهد انتشار این قبیل شایعات نباشیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۱۱ اسفند

ی مارس 1 , 2020
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۱۱ اسفند ...