بازگشت دو مصدوم استقلال و ادامه غیبت باقری +عکس

به گزارش مشرق، تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار با سپاهان، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (چهارشنبه) در زمین شماره دوی آزادی و پشت درهای بسته آغاز شد.

* طارق همام و وریا غفوری که به دلیل مصدومیت در سه بازی اخیر استقلال حضور نداشتند، در تمرین امروز شرکت کرده و به تمرینات اختصاصی پرداختند. هنوز وضعیت حضور این بازیکن برای دیدار با سپاهان مشخص نیست.

* مهدی قائدی که به دلیل رفتارش در بازی با سپاهان از سوی وینفرد شفر کنار گذاشته شده بود، امروز پس از صحبت با شفر و عذرخواهی در جمع بازیکنان، مجوز شرکت در تمرین را گرفت.

* مهدی رحمتی، محسن کریمی به دلیل مصدومیت و فرشید باقری به خاطر مسائل انضباطی غایبان تمرین بودند. رضا آذری نیز مدت‌هاست به دلیل جراحی که انجام داده است، نمی‌تواند در تمرینات شرکت کند. باقری با اعلام باشگاه، مجوز حضور در تمرینات را ندارد.

* روزبه چشمی که به دلیل مصدومیت در بازی با الهلال حضور نداشت، در این تمرین شرکت کرد.

* بازیکنان نیمکت نشین برابر الهلال به تمرینات خود پرداخته و سایر بازیکنان تنیس فوتبال انجام دادند.

دیدار استقلال برار سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

3 قربانی تقابل دلار سعودی با استعداد ایرانی

پ آوریل 11 , 2019
به گزارش مشرق، در هفته‌ای که گذشت، نتایج خوب نمایندگان فوتبال ایران در هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم‌های عربستان سعودی باعث ایجاد امیدواری و شادی در بین تمام اهالی فوتبال کشورمان شد و نشان داد که فوتبال ایران علیرغم تمام کمبودها و مشکلا...