بازگشت استقلال به جمع مدعیان با جادوی پاتوسی

استقلال که دومین بازی پیاپی خود را در آزادی پشت سرگذاشت، نیمه اول را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 5 توسط فرشید اسماعیلی به گل اول رسید. شوت پاتوسی از پشت محوطه جریمه و فرشید اسماعیلی که از ریباند بهترین استفاده را  کرد.

گل دوم نیز در دقیقه 39 با یک شوت محکم و توسط آیاندا پاتوسی به ثمر رسید تا استقلال با خیال راحت به رختکن برود.

نیمه دوم بازی هم توپ و میدان در اختیار استقلال بود .

در دقیقه ۵۱  روی کرنر ارسالی پاتوسی و ضربه سر دانشگر گل سوم آبی ها به ثمر رسید. حملات استقلال همچنان ادامه داشت و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه فرو ریختن دروازه ذوب آهن پیش رفتند. همچنین در دقیقه ۹۰ پنالتی استقلال توسط محسن کریمی هدر رفت تا اختلاف گل استقلال و ذوب آهن به عدد 4 نرسد.

نکته ی جالب ترکیب دیروز آبی، ثبات آن بود! تیمی که هر هفته با یک ترکیب متفاوت روانه میدان میشد حالا در دیدار  متوالی و با فاصله ی اندک ( به فاصله ی ۴ روز ) با ۱۱ بازیکن اصلی بهترین بازی خود را به نمایش می گذارد. ۶ گل در مجموع ۲ مسابقه برای هر هواداری جذاب است!

***** 

کاپیتان مهدی رحمتی همچنان در آزادی پادشاهی می کند و  یک کلین شیت دیگر ثبت کرد!

در خط دفاع زوج دانشگر و منتظری باز هم مطمئن ظاهر شدند تا استقلال را صاحب رکورد کمترین گل خورده لیگ کنند. دانشگر علاوه بر انجام وظایف محوله در خط دفاع با به ثمر رساندن گل سوم استقلال درخشش خود را تکمیل کرد.

در سمت چپ نورافکن نسبت به بازی های قبل بهتر ظاهر شد؛ هر چند هنوز جا برای بهتر شدن دارد. و در سمت راست خط دفاعی وریا عملکردی فوق العاده داشت.

در مرکز زمین روزبه چشمی و فرشید باقری کمربند میانی را به بهترین نحو ممکن کنترل می کنند و از عوامل اصلی موفقیت استقلال هستند هر چند روزبه چشمی با گرفتن یک اخطار بی مورد باز هم نمره ای منفی در کارنامه خود ثبت کرد.

مثلث هجومی پشت سر مهاجم تیم را پاتوسی، صیادمنش و اسماعیلی تشکیل میدادند که در واقع ستارگان اصلی بازی بودند. اللهیار که این روزها الماس درخشان استقلال محسوب میشود با حرکات چشم نواز خود بارها هواداران استقلال را به وجد آورد . فرشید اسماعیلی هم با به ثمر رساندن گل اول و بازی پر تلاش خود یکی از ستارگان زمین بود و هماهنگی خاصی با پاتوسی در مرکز میدان داشت.

و اما پاتوسی ...

استقلال با درخشش او ذوب آهن را شکست داد و روی هر سه گل استقلال نقش مهمی داشت. موفقیتی که سیلی سختی به مافیای رسانه ای سرخ زد! آن هایی که از هیچ تلاشی برای صادر نشدن مجوز بازی او دریغ نکردند.

منشا هم در خط حمله بسیار پرتلاش ظاهر شد و با دوندگی و پرس بی امان خود زمینه را برای اشتباه مدافعان حریف فراهم کرد و بارها با همین حربه سایر بازیکنان صاحب موقعیت شدند.

*****

نقطه تاریک بازی دیروز کیفیت پایین فیلمبرداری بازی بود که باعث اعتراض هواداران استقلال در فضای مجازی شد.

 

و البته دو بازی ، دو پنالتی از دست رفته....

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برترین‌های هفته نوزدهم لیگ برتر

د فوریه 25 , 2019
به گزارش مشرق، هفته نوزدهم لیگ برتر با برگ&#158...