باختی که استقلال به آن نیاز داشت

به گزارش مشرق، مهدی فنونی‌زاده در خصوص شکست تیم فوتبال استقلال برابر ماشین‌سازی تبریز در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: با اینکه استقلال برابر ماشین‌سازی شکست خورد، اما یک بازی قابل قبول را ارائه کرد؛ آنها در نیمه اول گل زدند و انتظار می‌رفت که این تیم بتواند ماشین‌سازی را هم در تهران شکست دهد اما دو اشتباه فاحش از مدافعان استقلال باعث شد تا در پایان، نتیجه را همچون بازی دور رفت به ماشین‌سازی واگذار کند.

وی ادامه داد: آبی‌پوشان از سه بازی، چهار امتیاز کسب کردند و پنج امتیاز را از دست دادند و این مدیران استقلال هستند که باید بیشتر تلاش کنند که سرمربی تیم بار دیگر به ایران بازگردد. تعلل دیگر جایز نیست چرا که روز دوشنبه استقلال باید برابر تیمی به میدان برود که یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر کشور است. اگر قرار باشد باز هم آبی‌پوشان بدون سرمربی، مقابل سپاهان قرار گیرند، روز خوشی در انتظار استقلال نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

خلیل‌زاده: سپاهان برای تعویق بازی نامه زد

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: استقلال به این باخت نیاز داشت چرا که استراماچونی باید هر طور که شده به ایران بازگردد اگرچه خود او هم در مصاحبه‌هایش اعلام کرده که نگران وضعیت استقلال است و دوست ندارد تیمش نتایج را واگذار کند اما حالا وقت عمل کردن است و استراماچونی باید هر چه سریعتر خود را به تهران رسانده و هدایت تیم را بر عهده بگیرد.

فنونی‌زاده تصریح کرد: وریا غفوری آنچه را که در توان داشته برای موفقیت استقلال به کار گرفته، او زحمات زیادی در این چند وقت کشید و نقش سرمربی، سرپرست و مدیرعامل را به خوبی ایفا کرد اما باید بپذیریم او هم توان و ظرفیتی دارد و نمی‌تواند به همه امور رسیدگی کند بنابراین مدیران استقلال باید هر چه زودتر این مشکل را برطرف کرده تا سرمربی استقلال دوباره به جمع آبی‌پوشان بازگشته و تیم را هدایت کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معاون سابق استقلال بازگشت

ش دسامبر 21 , 2019
به گزارش مشرق، طی حکمی از سوی اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال بهرام امیری به عنوان مشاور مدیرعامل در امور باشگاه استقلال منصوب شد.امیری پیش از این نیز در سال‌های گذشته مدیر آکادمی استقلال و همچنین در دوره سرمربیگری مظلومی در استقلال نیز به عنوا...