بائو: می‌خواهیم شکست استقلال را تکرار کنیم

به گزارش مشرق، میثم بائو بعد از مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌حذفی و تقابل نساجی مازندران و استقلال در نیمه‌نهایی، تاکید کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. سال قبل با استقلال در آزادی بازی کردیم و در همین مرحله این تیم را شکست دادیم. امیدواریم بازهم شانس با ما همراهی کند تا یک پای فینال باشیم.

وی ادامه داد: مهم نیست نساجی و استقلال در چه جایگاهی هستند، اعتقاد من این است که بازی قشنگی خواهد بود و همانطور که گفتم امیدوارم شانس با ما همراه باشد. نساجی تیم بزرگی است و می‌خواهد به فینال جام‌حذفی برسد و همه تلاش ما هم بر این است تا در این راه موفق باشیم.

او در مورد تغییر در راس کادر فنی این تیم گفت: باید به سرمربی ما فرصت داد. این مربی اسپانیایی حدود دو هفته است که به ایران آمده و با خیلی از شرایط آشنا نیست اما همین که بعد از ۱۳ هفته یک برد خوب را داشتیم یعنی اتفاقات خوبی در راه است.

بائو در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه شهید وطنی تصریح کرد: وضعیت ورزشگاه وطنی نیازمند حمایت مسوولان است اما برخی از آنها خواب هستند و این فرصتی که امروز داریم را نباید به راحتی از دست داد. لیگ قهرمانان آسیا برای مردم مازندران و قائم‌شهر یک رویداد تاریخی است و نباید از دست برود. اگر شرایط مهیا نباشد مجبوریم خارج از استان بازی کنیم اما تلاش ما این است که در همین ورزشگاه به میدان برویم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امیری: استقلال برای قهرمانی تلاش می‌کند

ی آوریل 30 , 2023
به گزارش مشرق، بهرام امیری معاون باشگاه استقلال پس از قرعه‌کشی جام حذفی و رویارویی این تیم با نساجی در مرحله نیمه‌نهایی، گفت:جام حذفی جام شگفتی‌هاست و همه مراحل سخت است و دیروز پارس جنوبی برابر ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت. با توجه به اینکه تک باز...