اکبر کارگرجم: کوبیدن استقلال توسط یه عده چیز جدیدی نیست؛ انصافا رایکوف خدای فوتبال بود

کارگر جم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کوبیدن این روزهای تیم استقلال توسط یه عده چیز جدیدی نیست در دوره ما هم همین رفتارها صورت می گرفت ولی ما بازهم پیروز میدان بودیم.  

       

 به گزارش استقلال نیوز، اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال در سالروز اولی قهرمانی آسیایی استقلال در گفت وگو با سایت باشگاه استقلال، در مورد این اتفاق تاریخی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* برای مردم شکست هاپوئل اهمیت بالایی داشت

بازی‌ها خیلی اهمیت بالایی داشت. به خصوص فینال که با هاپوئل بود، برای مردم از اهمیت بالایی برخوردار بود. شب بازی در هتل مارلیک بودیم و مردم آرزو می‌کردند ما تیم اسرائیلی را ببریم. دلایل این موضوع هم به موارد مختلفی از جمله مسائل مذهبی، سیاسی و حتی ورزشی ارتباط داشت.

* مقابل نماینده اسرائیل بازی خوبی انجام دادیم

خوشبختانه بازی خوبی را انجام دادیم. با اینکه گل اول را خوردیم ولی گل مساوی را سانتر حاج‌محمد پایه گذار شد و وفاخواه گل مساوی را به ثمر رساند. در وقت‌های اضافه هم مسعود معینی با یک شوت از سمت چپ گل دوم را به ثمر رساند.

اکبر گارگر جم

انصافا رایکوف خدای فوتبال بود

رایکوف خودش به من می‌گفت من خدای فوتبالم. انصافا هم خدای فوتبال بود. هرچه داریم از اوست. تک تک بازیکنان را می‌شناخت. در زندگی همه بود و می‌دانست که چه کاری انجام دهد. مربی روی دست او نمی‌آید. او تیم را ارنج کرد و وارد زمین شدیم ولی بین دو نیمه نه داد و بیدادی کرد و نه به بازیکنان استرس داد. صحبت‌های فنی البته جای خودش بود ولی اینکه بخواهد بازیکنی را ناراحت کند، این کار را نکرد.

  خوشحالی مردم در آن شب قابل توصیف نیست

مردم خیلی بعد از آن شب خوشحالی کردند و این خوشحالی قابل توصیف نیست. من شنیدم در خیابان ویلا از روی ماشین‌ها رد می‌شدند و می‌پریدند. در خانه خود من مردم ریختند و کلی به من تبریک گفتند. انصافا پیروزی بزرگی بود و هاپوئل خیلی تیم سرسختی بود ولی خوشبختانه بردیم و این ستاره را به استقلال آوردیم. می‌شد ستاره دوم را هم بگیریم ولی متاسفانه سوم شدیم.

کوبیدن استقلال توسط یه عده چیز جدیدی نیست

اینکه عده‌ای به دنبال کوبیدن استقلال هستند چیز جدیدی نیست. در آن دوره هم حق ما را می‌خوردند و الان هم این اتفاق می‌افتد. ما کلی بازیکن ملی داشتیم. آنقدر بازیکن داشتیم که رایکوف نمی‌دانست چه کسی را در زمین بگذارد. حتی به من گفت نظری که در تیم ملی است را چه گونه بازی ندهم؟ انصافا تیم ما خیلی قوی بود. با اینکه حق ما را می‌خوردند ولی ما همیشه برنده بودیم.

خبار باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

مهدی حاج محمد: شوت مسعود معینی کار خدا بود؛ خوشحالی مردم در آن شب غیرقابل توصیف است

به مناسبت سالگرد اولین قهرمانی استقلال در آسیا/ شعار "تاریخ، تمدن، افتخار" برازنده استقلال پُر افتخار

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

روایتی جذاب از اولین قهرمانی تاج در آسیا/ آقایی در قاره کهن با شکست غولی به نام هاپوئل!

ج آوریل 10 , 2020
پنجاه سال پیش در چنین روزهایی اولین ستاره درخشان آسیایی استقلال(تاج) بدست آمد تا امروز شکوه، تمدن و اصالت را به رخ کسانی بکشد که به دنبال اصالت جعلی اند. به گزارش استقلال نیوز؛ در پنجاهمین سالروز اولین قهرمانی تیم فوتبال استقلال(تاج) در آ...