اکبر کارگرجم: باشگاه باید تلاش کند تا این تیم را در پایان فصل حفظ کند؛ استقلال می تواند فینالیست آسیا شود!

اکبرکارگرجم

عضو کمیته فنی استقلال گفت: استقلال بار دیگر به بهترین شرایط خود رسید و اگر این تیم حفظ شود قابلیت رسیدن به فینال آسیا را دارد.

 به گزارش استقلال نیوز، اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

فصل گذشته استقلال می‌توانست فینالیست آسیا شود اما تیم از هم پاشید تا از عرش به فرش برگردیم

بعد از یکی دو بازی ضعیف از استقلال، بهترین عملکرد این تیم را مقابل الهلال دیدیم. آبی پوشان بسیار هوشمندانه در این بازی به میدان رفتند و کنترل بازی را در دست گرفتند. البته گل زود هنگام هم خیلی به این تیم کمک کرد. استقلال بار دیگر به بهترین شرایط ممکن رسیده و حالا می‌توان گفت مدیران باید همه تلاش شأن را بکنند تا این تیم را حفظ کنند. متأسفانه ما تجربه بدی بابت حفظ نشدن تیم داریم. فصل گذشته استقلال می‌توانست فینالیست آسیا شود اما تیم از هم پاشید تا از عرش به فرش برگردیم. حالا و با تلاش‌های زیاد بار دیگر شرایط تیم خوب شده و من امیدوارم اتفاقات فصل گذشته تکرار نشود.

باشگاه باید تلاش کند تا این تیم را در پایان فصل حفظ کند

باشگاه باید همه تلاشش را بکند تا این تیم را در پایان فصل حفظ کند. این تیم می‌تواند به فینال آسیا برسد. پیروزی برابر الهلال، استقلال را به روزهای خوب برگرداند اما باید این را بدانیم که یک بازی بسیار حساس در لیگ داریم. بازی که می‌تواند ما را به کورس قهرمانی لیگ هم بازگرداند. همان نقشی که بازی با الهلال برای ما در آسیا ایفا کرد، بازی با سپاهان در لیگ ایفا می‌کند. امیدوارم مربیان تیم توانسته باشند بازیکنان را از حال و هوای پیروزی بر الهلال خارج کرده تا تمرکز آنها بر بازی با سپاهان بیشتر شود.

 

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حواشی پیش از دیدار سپاهان و استقلال؛ نم نم باران در نقش جهان!

ج آوریل 12 , 2019
جایگاه تماشاگران استقلال در طبقه اول برای بازی این تیم مقابل سپاهان پر شد. به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های سپاهان و استقلال تهران از ساعت 17:45 امروز جمعه(23 فروردین 98) از هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار ...