اولین صحبت رضاوند پس از پیوستن به استقلال

به گزارش مشرق، آرش رضاوند در مورد پیوستن به تیم استقلال گفت: خوشحالم به تیمی آمدم که از کودکی طرفدراش بودم. من آرزو داشتم که پیراهن استقلال را بر تن کنم و حتی عکس‌های زیادی از دوران کودکی و نوجوانی‌ام دارم که نشان می‌دهد استقلالی هستم و می‌توانم آنها را به همه نشان دهم. از طرفی خوشحالم که قرار است با مربی بزرگی مثل استراماچونی کار کنم.

بیشتر بخوانید:

ستاره سایپا به استقلال پیوست

وی در مورد اینکه چرا روند حضورش در استقلال طولانی شد، تصریح کرد: به‌هرحال این مسائل در نقل‌وانتقالات طبیعی است. مهم این بود که در نهایت همه چیز خوب پیش رفت و امیدوارم که جواب اعتماد باشگاه و کادر فنی را بدهم. امیدوارم با عملکرد خوبم هواداران استقلال را خوشحال کنم.

 هافبک جدید تیم فوتبال استقلال درباره دعوتش به اردوی تیم ملی نیز تصریح کرد: این اتفاق هم برای من خوشحال‌کننده است و دوست دارم از این فرصت که در اختیار من قرار دادند، نهایت استفاده را ببرم. حضور در استقلال هم باعث می‌شود تا فرصت خوبی برای نشان دادن خودم داشته باشم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اولین اظهار نظر سهرابیان بعد از اتفاق جنجالی

د جولای 8 , 2019
به گزارش مشرق، آرمین سهرابیان در مورد جدایی اش از استقلال گفت: بعد از این که با آقای استراماچونی صحبت کردم تصمیم گرفتم از استقلال جدا شوم و فصل بعد را در این تیم نخواهم ماند.او در مورد اینکه آیا رضایت نامه اش را از استقلال گرفته است یا نه هم گفت: من ام...