اولویت‌های استقلال برای میزبانی از الهلال

به گزارش مشرق، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال مواضع این باشگاه برای میزبانی در دیدار با الهلال عربستان را اعلام کرد.

در این نامه آمده است با توجه به نقض مصوبه هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف در مرحله گروهی که منتج به حضور استقلال در کشور عربستان شد، این باشگاه همچنان تهران و ورزشگاه آزادی را اولویت اول و اصلی خود برای میزبانی از حریف عربستانی می داند و بر احقاق این حقوق باشگاه بزرگ استقلال اصرار و تاکید دارد.

در ادامه این نامه آمده است که باشگاه استقلال در صورت عدم موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا، ورزشگاه خانگی تیم فوتبال الوصل امارات در شهر دوبی را به عنوان میزبان در نظر دارد و از فدراسیون فوتبال و کمیته بین الملل این فدراسیون درخواست کرده که جهت اخذ مجوز از فدراسیون فوتبال این کشور بر اساس مقررات اقدامات لازم را انجام دهند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بیژن طاهری: دود اختلاف مدیریت با کادرفنی و بازیکنان به چشم تیم می‌رود؛ سلطانی فر با سکوت اعتراف به اشتباه می کند

چ ژوئن 30 , 2021
مربی سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: وقتی هواداران ناراضی هستند و به مدیریت اعتراض دارند، سکوت نفر اول ورزش کشور تأییدکننده اقدامات هواداران و اعتراف به اشتباه است. به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری پیشکسوت و عضو سابق کادر فنی باشگاه اس...