اهمیت پیروزی استقلال مقابل فولاد

به گزارش مشرق، «مهدی ‌فنونی‌زاده» اظهار داشت: استقلال از هفته دوم لیگ برتر می‌تواند از نفرات خود استفاده کند و به طور حتم این اتفاق می‌تواند در افزایش قدرت آبی‌پوشان تاثیر مثبت داشته باشد.

وی افزود: استقلال در دیدار نخست توانست به برد ارزشمندی برسد. با توجه به اینکه آبی‌پوشان در چهار فصل گذشته در دیدار اول خود به پیروزی نرسیده بودند این سه امتیاز از نظر روحی کمک زیادی می‌کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: فکری در بازی با مس رفسنجان نشان داد به بازی هجومی علاقه زیادی دارد و می‌تواند در این فصل به موفقیت برسد.

بیشتر بخوانید:

استقلال یک طرفه فسخ کرده؛ شکایت می کنیم

فنونی‌زاده تصریح کرد: انتظارات هواداران از استقلال بالاست، آنها چند فصل است به جای قهرمانی طعم ناکامی را چشیده‌اند و در این فصل به دنبال این هستند تا تیم محبوبشان به موفقیت برسد.

وی تاکید کرد: وینفرد شفر سرمربی استقلال بود اما در ماجرای بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بی معرفتی بزرگی انجام داد. او می‌توانست زودتر به فیفا نامه بزند تا آبی‌پوشان بتوانند از بازیکنان جدیدشان بهره ببرند اما این کار انجام داد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: بازی با فولاد خوزستان از اهمیت زیادی برخوردار است. جواد نکونام تیم خوبی را ساخته است و در صورتی که استقلال به برتری برسد گام بلندی را برای رسیدن به موفقیت بر داشته است.

تیم فوتبال استقلال در هفته نخست لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد با نتیجه دو بر صفر مس رفسنجان را شکست دهد.

تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۲۶ آبان

د نوامبر 16 , 2020
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۲۶ آبان ...