امیرحسین فتحی: شفر و خطیر اختلاف سلیقه دارند؛ ذوب آهن و ماشین سازی شیطنت می کنند!

امیرحسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بازیکنان ما مشکلات خاصی دارند و یکی از مشکلات زمین تمرین است و به زودی حل می شود.

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن بیان اینکه تصمیمات خوبی در این جلسه گرفته شد که امیدوار است برای باشگاه منشا خیر باشد، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* حل مشکلات استقلال..

همواره گفتم و باز هم می گویم که کشور ما با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کند و در فوتبال و باشگاه های دیگر نیز وضع همین است و استقلال نیز درگیر است. از روز اولی که من مسئولیت را بر عهده گرفتم چه در دوران هیات مدیره قبلی و چه حالا، برای حل مشکلات استقلال تلاش می کنیم. بازیکنان و هواداران عزیز بدانند که برای حل مشکلات استقلال قطعا تلاش می کنیم و کوتاه نمی آییم زیرا این موضوع وظیفه ما است.

* آنچه در جلسه هیات مدیره گذشت...

وظایف و ساختار هیات مدیره به مسائل کلان باشگاه باز می گردد. کلیه مسائل باشگاه را در خصوص موارد مرتبط با باشگاه مطرح شد و راهکارهایی ارائه کردیم که امیدوارم از ثمرات آن باشگاه منتفع شود.

* تامین مالی از طرق دیگر..

استقلال و پرسپولیس از طریق اسپانسر تامین مالی می شوند. به دنبال راه های دیگر برای تامین اعتبار هستیم و این اتفاق نیز خواهد افتاد.

* ماجرای اختلاف خطیر و شفر..

اگر استقلال را دوست دارید، دنبال حواشی نباشید. آقای خطیر معاون باشگاه هستند و در خدمت ایشان در جلسه بودیم. آقای مباشری نیز در جلسه ما بودند و این دو معاون بازوی باشگاه هستند. میان من و دو معاون اختلاف سلیقه است، میان اعضای هیات مدیره اختلاف سلیقه است و میان سرمربی و آقای خطیر نیز اختلاف سلیقه است. اختلاف سلیقه ذات باشگاه است و لازمه پیشرفت و توسعه می باشد. ما باید از این فضا استفاده کنیم اما همه این ها برای خانواده استقلال و برای بهبودی و پیشرفت تیم است.

* بیانیه ذوب آهن و ماشین سازی..

بیانیه های دو باشگاه ذوب آهن و ماشین سازی درباره دو بازیکن استقلال و بازگشت این بازیکنان، شیطنت دوستانی است که استقلال را دوست ندارند. استقلال تعهداتی به دو باشگاه ماشین سازی و ذوب آهن برای پرداخت بدهی آنها دارد اما این ها نافی حضور این دو بازیکن در استقلال نیست. این دو بازیکن عضو مجموعه ما هستند و بدهی ما به آنها امری متفاوت از حضور بازیکنان است و ما بدهی دو باشگاه را پرداخت می کنیم.

* درخواست از هواداران و پیشکسوتان..

مقطع حساسی پیش رو داریم. از هواداران و پیشکسوتان می خواهم از تیم حمایت کنند. استقلال از پر قدرت ترین های آسیا است. ما بهترین نفرات را داریم و بهترین ها را جذب کردیم.

* مطالبات از سازمان لیگ..

ما پیگیر مطالبات خود از سازمان لیگ هستیم و در محیطی دوستانه پیگیری می کنیم.

* زمین تمرین..

زمین چمن یک معضل اساسی است. فوتبال ما این مشکل را دارد و تنها مختص به استقلال نیست. آقای کی روش 8 سال از نبود زمین رنج می برد و گفت زمین مناسب ندارد. ما به درخواست شفر به پژوهشگاه رفتیم اما این زمین نواقصی دارد. ما به دنبال امکانات خوب و زمین مطلوب هستیم اما می دانیم امکانات زیر ساخت کم است.

* ورزشگاه امام رضا

ورزشگاه امام رضا آماده شده و یکی از بهترین چمن های مصنوعی تهران است. این زمین برای تیم های پایه است.

* مشکلات بازیکنان..

بازیکنان ما هستند و ما در خدمت آنها هستیم. بازیکنان ما مشکلات خاصی دارند و یکی از مشکلات زمین تمرین است و به زودی حل می شود.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ روزنامه‌های ورزشی دوشنبه 29 بهمن

د فوریه 18 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ روزنامه‌های ورزشی دوشنبه 29 &...