امیرحسین فتحی: در بازی با فولاد ما مهمان بودیم نه میزبان؛ حقیقی کجا بازی می‌کند که محرومش کرده‌اند؟

امیرحسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به جمجمه یک نوجوان سیزده ساله آسیب وارد شده است اینجاست که کمیته اخلاق باید بلافاصله وارد شود.

 به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال روی خط برنامه نود آمد و درباره اتفاق رخ داده پیرامون منشا،صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

* در بازی با فولاد ما مهمان بودیم نه میزبان

خود شما وضعیت استادیوم، جو ورزشگاه، ورودی هتل و محیط میکسدزون بازی استقلال و فولاد را دیدید. ما مهمان هستیم نه میزبان. باید امنیت و مسائلی از این دست را هیات فوتبال آن استان، باشگاه میزبان و ... برقرار کنند. همانطور که نشان دادید، اگر اتفاقی برای فرهاد مجیدی در ورودی هتل رخ می‌داد، چه کسی جوابگو بود؟ در آنجا موی منشا را کشیدند و تعرضی هم صورت گرفت. من و شما بودیم چه می‌کردیم؟ آن فرد را می‌بوسیدیم؟

* در بازی هایی که مهمان هستیم شرایط میزبانی رعایت نمی شود

متاسفانه در شهرهایی که ما مهمان هستیم، شرایط میزبانی رعایت نمی‌شود. بازیکن هم انسان است. او بعد از بازی خسته هست و آدرنالین خونش بالاست. در کل باید امنیت در بازی‌ها برقرار شود. توجه به اتفاق تلخی که برای محمد مهدی، هوادار استقلال رخ داده، مهم است.

بر چه اساسی کمیته اخلاق دستور موقت برای منشا صادر کرده است؟

با صحبت‌های آقای سمامی ابهامات من بیشتر شد. من فکر می‌کردم مسائل ساده‌تر باشد. سوال اینجاست که بر چه اساسی کمیته اخلاق دستور موقت برای منشا صادر کرده است؟ چه بسا این فیلم مونتاژ بود. آن موقع چه؟ یا فیلم قدیمی بود. از طرفی چطور درباره دکتر حطیر معاون محترم باشگاه استقلال این کمیته صلاح ندید زود دستور موقت صادر کند؟ آیا گزارش داور و بازی به دست کمیته اخلاق نه فرد آقای سمامی و تورک رسیده بود؟ آیا این مسئله انقدر حیاتی بود که دستور موقت در این زمان داده شد؟ ما وارد آوردگاه آسیایی با پرجم جمهوری اسلامی می‌شویم. چرا در هواپیمایی که می‌خواهد به قطر برود، باید به بازیکن ما خبر برسد که منشا محروم است؟اصلا بازی بین المللی در صلاحیت کمیته انضباطی و کمیته اخلاق نیست. منشا هرکاری کرده بود، بعد از این سفر احضارش می‌کردند. قصاص قبل از جنایت که نباید کرد. باید دعوت کنند و صحبت‌ها را بشنوند. قبل بازی ما این حکم را صادر می‌کنند و رایی هم درباره حقیقی صادر می‌کنند دل هواداران ما را شاد کنند.

حقیقی کجا بازی می‌کند که محرومش کرده‌اند؟

متاسفانه من جواب سوال‌های خود را دریافت نکردم. واقعا فرصت مناسبتری برای احضار منشا یا صدور رای نبود؟ استقلال نماینده جمهوری اسلامی در آسیا نیست؟ ما بازیکنان داخلی و خارجی خود را رصد می‌کنیم. قطعا هر مسئله‌ای باشد را رصد می‌کنیم. متاسفانه می‌آیند یک مسئله‌ای را برجسته می‌کنند و می‌گذارند کنار کار حقیقی. اصلا حقیقی کجا بازی می‌کند که محرومش کرده‌اند؟ من بحث مونتاژ فیلم را به طور مثال عرض کردم وگرنه می‌دانم فیلم واقعی است. من بحث خویشتن داری بازیکن را قبول دارم ولی این خویشتن داری را باید کمیته اخلاق هم رعایت کند. نه منشا و نه استقلال فرار نمی‌کردند. بعد از بازی با الدحیل توضیحات ما را می‌شنیدند. قطعا ارکان فدراسیون با خویشتن داری می‌توانند به نظم و بهتر شدن شرایط کمک کنند.

به جمجمه یک نوجوان سیزده ساله آسیب وارد شده است اینجاست که کمیته اخلاق باید بلافاصله وارد شود

متاسفانه تصاویری که پخش شد، وضعیت ورزشگاه را نشان داد. به نظر من این تصاویر محل ورود کمیته اخلاق و ارکان فدراسیون هستند. فلسفه وجودی دستور موقت همین جاست. هیات فوتبال مسئول برگزاری بازی است. آیا این شرایط مناسب بازی کردن است؟ متاسفانه بدون توجه به مکان و شرایطی که بوده، فقط بر اساس یک فیلم دستور موقت برای منشا صادر می‌کنند. به جمجمه یک نوجوان سیزده ساله آسیب وارد شده است و من به عنوان متولی باشگاه استقلال، حافظ دو ستاره استقلال هستم و نماینده ده‌ها میلیون هوادار استقلال هستم و مطمئنا هرکاری بتوانیم، برای محمد مهدی انجام می‌دهیم. ولی این آخرین اتفاق است؟ اینجا باید بلافاصله کمیته اخلاق وارد شود. من با مادر محمد مهدی صحبت کردم و گفتم هرکاری بتوانیم برای او می‌کنیم. به او قول دادم در یک بازی که میزبان هستیم، او را به خرج باشگاه به تهران دعوت می‌کنیم تا در اردوی تیم حاضر شود. ما هرکاری که بتوانیم برای درمان ایشان انجام می‌دهیم ولی واقعا چرا باید به بازیکن مصدوم ما در هنگام خروج از زمین سنگ پرتاب شود؟ چرا باید به هوادار ما سنگ پرتاب شود؟ نباید با این راحتی از این مسائل عبور کرد. درباره آقای بهداروند هم بنده با ایشان صحبت نکرده‌ام و دوستان با ایشان در ارتباط بوده‌اند. برای ایشان هم حتما هر کاری بتوانیم انجام می‌دهیم. درباره پادو هم باید بگویم ظرف امروز و فردا قسمتی از پول او را به حسابش واریز می‌کنیم.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهدی قائدی در آستانه تبرئه

س مارس 5 , 2019
به گزارش مشرق، قرار است حکم دادگاه مهدی قا&#1574...