امید نورافکن: برای بازی با سپاهان انگیزه زیادی داریم؛ با تمام علاقه قراردادم را تمدید می کنم!

امید نورافکن

مدافع چپ و هافبک دفاعی جوان استقلال گفت: خدا را شکر می کنم با برتری مقابل الهلال توانستیم خودمان را در جمع مدعیان صعود از گروه قرار دهیم.

 به گزارش استقلال نیوز، امید نورافکن ستاره جوان تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با سایت باشگاه، درباره پیروزی تیمش مقابل الهلال عربستان، صحبت‌های کرد که در ادامه میخوانید:

* برتری استقلال مقابل الهلال؟

خدا را شکر می کنم که سه امتیاز مصاف حساس با الهلال را کسب کردیم و توانستیم خودمان را در جمع مدعیان صعود از گروه قرار دهیم. ما باید شرایط خوبمان را حفظ کنیم تا بتوانیم از گروه صعود کنیم. این اتفاق نیاز به تمرین زیاد و باهم بودن دارد. ما همه تلاشمان را می کنیم تا به این مهم برسیم.

* عملکرد خودت در این بازی؟

فکر می کنم تقریبا آنچه را که می خواستم به نمایش بگذارم را توانستم اجرا کنم. من همیشه دوست دارم به استقلال کمک کنم و هر بازی ای که نتوانم به میدان بروم حسرتش را می خورم. به هرحال خوشحالم که با پیروزی برابر الهلال می توانیم به بازی های بعدی راحت تر فکر کنیم. ما وقت خوشحالی زیادی نداریم و باید خیلی زود آماده بازی با سپاهان شویم. ما برای سه امتیاز بازی با سپاهان انگیزه زیادی داریم و می خواهیم به موفقیت برسیم.

* چقدر حواشی مختلف می تواند روی عملکرد او و هم تیمی هایش اثر بگذارد؟

استقلال تیم بزرگی است. استقلال در هر بازی محکوم به برد است و این خواست هواداران است. همه بازیکنان این مسئله را به خوبی می دانند. بهتر است در روزهای سخت نیز از بازیکنان حمایت شود تا بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند. این اتفاق باید از طرف هواداران رخ دهد. ما به آنها نیاز داریم و یار دوازدهم ما هستند و در کنار آنها می توانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم.

* آینده خودت در استقلال؟

من تلاش می کنم در بازی های باقی مانده به استقلال کمک کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم. در پایان فصل هم اگر باشگاه به من پیشنهاد تمدید قرارداد دهد، با تمام علاقه قبول می کنم.

* صحبت پایانی؟

در این مقطع حمایت هواداران از هم تیمی هایش می تواند کارساز باشد، هواداران سرمایه اصلی باشگاه هستند و ما هرکاری میکنیم برای آنهاست. هواداران استقلال مالک اصلی باشگاه هستند و مطمئن باشید با حمایت آنها قدرت و انرژی ما چند برابر میشود.

 اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خبر خوش برای استقلالی‌ها

چ آوریل 10 , 2019
به گزارش مشرق، دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت وریا غفوری و طارق همام دو بازیکن مصدوم این تیم اظهار داشت: روند درمانی این دو بازیکن انجام شده است و آنها در اختیار بدنساز تیم قرار می‌گیرند تا تمرینات مورد نظر ایشان و کادر...