اقدام استقلال برای جلوگیری از اتفاقات گذشته

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال طلبکاران خارجی و داخلی زیادی دارد که این باشگاه را هر سال دچار چالش‌های مختلف کرده است.

برداشت بودجه برای پرداخت بدهی‌ها باعث شده که هر مدیری که روی میز مدیریت استقلال نشسته است، برای تمدید قرارداد، جذب بازیکن و هزینه‌های جاری باشگاه به مشکل بخورد و نتیجه‌اش عدم موفقیت تیم بوده است.

بیشتر بخوانید:

هواداران استقلال به مدیریت بی‌اعتماد می‌شود

اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال قصد دارند در اولین جلسه‌ای که تشکیل می‌شود به بررسی بدهی‌های خارجی مثل بویان نایدونف و وینفرد شفر بپردازند تا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شود. پول هافبک مقدونیه‌ای سابق استقلال باید پرداخت شود، اما شاید با پرداخت هزینه دادرسی و بردن پرونده شفر به دادگاه ورزشی CAS، مسئولان باشگاه زمان بخرند.

جدا از بدهی‌های خارجی، باشگاه استقلال با 40،50 پرونده بدهی داخلی روبروست. قرار است مسئولان استقلال تا هفته آینده اقداماتی برای بدی‌ها انجام دهند و راهکار مناسبی پیدا کنند تا این مشکلات در فصل آینده گریبانگیر استقلال نشود. این اقدامات در جلسه امروز و فردای هیئت مدیره باشگاه تصویب خواهد شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چراغ سبز وزارت ورزش به مدیران مسئله‌دار فوتبال

د جولای 20 , 2020
به گزارش مشرق، بی‌تفاوت‌تر از همیشه شده‌اند، حتی پشت مدیران متخلف درمی‌آیند و برای دفاع از آن‌ها سینه هم سپر می‌کنند، انگار نه انگار که مدیران زیردستی‌شان در دو باشگاه بزرگ دولتی با سوء‌مدیریت‌های‌شان در بستن قرارداد با بازیکنان بی‌کیفیت خارجی، همین‌طو...