اعضای هیئت مدیره باشگاه ها باید افراد اقتصادی باشند

به گزارش مشرق، مهدی عبدیان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو رادیویی برنامه چهار چهار دو درباره حضور در هیئت رئیسه تیم استقلال اظهار کرد: از گذشته برای حضور در هیئت رئیسه به بنده پیشنهاد می‌شد؛ پس از حضور سعادتمند نیز این پیشنهادات ادامه داشت و ایشان درخواست کمک داشتند همچنین اعلام کردند که این موضوع به وزارت‌خانه نیز ابلاغ شده و نظر وزیر ورزش مثبت بوده است و در نهایت پس از جلسات مختلف این پیشنهاد را پذیرفتم.

وی به نحوه مدیریت کردن باشگاه های ورزشی در کشور های مختلف اشاره کرد و گفت: در سایر کشورها منابع خاصی برای درآمدزایی مهیاست اعم از حق پخش تلویزیونی و البسه ورزشی متعلق به تیم‌ این در حالی است که این شرایط در کشور ما وجود ندارد.

عبدیان ادامه داد: مشکلات اخیر باشگاه مرتبط به مسائل مالی‌ است و با توجه به این موضوع همه اعضای هیئت مدیره باید از افراد اقتصادی باشند تا با مدیریت کردن مشکلات مالی درآمدزایی نیز داشته باشند و علاوه بر هیئت مدیره اقتصادی، حضور یک مدیر ورزشی آشنا بخش دولتی و ورزشی نیز لازم است.

عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال، همکاری با کارگزاری ها برای درآمدزایی باشگاه ها را امری مطلوب برشمرد و افزود: علاوه بر کارگزاری ها، زمینه های مختلفی را برای درآمدزایی باشگاه ها در نظر گرفته ایم تا هم هواداران و هم باشگاه از آن استفاده کنند.

وی در پایان تصریح کرد: در حال برنامه ریزی هایی هستیم تا در آخر سال باشگاه بی‌نیاز شود تا همه تعهدات و جریانات مالی به روز و با برنامه ریزی انجام شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۱۴ تیر

ش جولای 4 , 2020
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۱۴ تیر ...