اعتراض استقلال با حضور نصفه و نیمه در فینال

به گزارش مشرق، مرحله نهایی بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) و گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از صبح امروز (پنج شنبه) در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد که دیدار فینال بین تیم‌های بازار بزرگ و استقلال در حال برگزاری است که با حاشیه‌های زیادی همراه است.

اما ۲ تیم در حالی در مراسم ابتدایی حاضر شدند که نیمی از نفرات استقلال در یعنی آزادکاران وزن‌های ۵۷، ۶۵، ۷۰ و ۸۶ کیلوگرم به همراه این تیم در دیدار فینال حضور ندارند و حتی در دیدار نخست دست «رضا اطری» آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم بازار بزرگ به نشانه پیروزی بالا رفت.

با توجه به اتفاقات اخیر درباره امیر محمد یزدانی و یونس امامی ۲ کشتی گیر اصلی تیم استقلال که باعث شد استقلال این دو کشتی گیر خود را برای فینال در اختیار نداشته باشد، استقلالی ها با خالی گذاشتن نیمی از ترکیب اعتراض خود را نشان دادند.

پس از حدود ۴۰ دقیقه از زمان مقرر کشتی‌گیران وزن‌های ۶۱ کیلوگرم دو تیم به روی تشک آمدند. این دیدار که با حضور مسوولان فدراسیون در حال برگزاری است.

«علیرضا دبیر» رییس فدراسیون با دیدن این شرایط اعلام کرد که در حال صحبت با مدیر عامل استقلال هستم. اگر هر کدام از کشتی گیران شما مسابقه ندهند ۲ سال محروم می شوند.

حبیبی نیز نسبت به تبعیض در قبال تیم استقلال و بازار بزرگ اعتراض کرد.  

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رضایی: لغو بازی با پرسپولیس خیلی به ما کمک کرد

پ دسامبر 17 , 2020
به گزارش مشرق، رحمان رضایی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: بازی قبلی ما لغو شده و با این شرایط باید با استقلال بازی کنیم. شکی ندارم که بازیکنان خوبی داریم، یکسری از بازیکنان ما هم تست کرونایشان مثبت است و نمی توانند بازی کنند. الب...