اطلاعیه باشگاه استقلال/ فیفا پرداخت طلب پروپیئچ را پذیرفت؛ خطر محرومیت رفع شد!

اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص پروپئیچ

باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد نامه فیفا برای پرداخت مطالبات پروپیئچ صادر شده است.

   

 به گزارش استقلال نیوز، و به نقل از سایت رسمی باشگاه،  دقایقی قبل، نامه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال مبنی بر پذیرش پرداخت طلب پروپئیچ، مهاجم کروات باشگاه استقلال در فصل ۹۴-۹۵ از حساب درآمد این باشگاه در فیفا از طریق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دریافت شد.

درپی مذاکرات و رایزنی‌های باشگاه استقلال با فیفا و اعزام علی خطیر، نماینده باشگاه استقلال به مقر فیفا (زوریخ) و طبق وعده امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در روزهای گذشته، سرانجام با تایید نهایی فیفا، بدینوسیله پرونده طلب پروپئیچ مختومه و مبلغ مزبور توسط فیفا پرداخت خواهدشد.

این مهم باوجود اخبار و اظهار نظر کذب، ناشیانه، بی‌مسؤولانه و شیطنت برخی از رسانه‌ها و جریان‌ها رخ داد. جریان‌هایی که خود را حامی و دلسوز باشگاه بزرگ و مردمی استقلال معرفی می‌کنند اما در عمل با حاشیه‌سازی موجب نگرانی و تشویش اذهان هواداران محجوب استقلال شده‌اند.

بدون تردید طی روزهای آینده و با اعلام رسمی باشگاه استقلال از طریق مراجع قانونی اقدام لازم در جهت برخورد با عوامل دروغ‌پرداز انجام خواهد گرفت.

 اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص پروپئیچ/ هواداران و اصحاب رسانه به اخبار منتشر شده در سایت رسمی باشگاه استقلال استناد کنند!

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره نقل و انتقالات و تمدید قراردادها/ آماده مذاکره با بازیکنان عزیز! غفوری و حسینی هستیم

اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص انتخاب سرمربی/ هواداران ساکت باشند تا پیش فصل را از دست بدهیم!

اطلاعیه باشگاه استقلال پس از اتمام فصل فوتبالی/ تلاش برای ساخت تیمی در خور نام استقلال را آغاز کرده ایم!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیفا تایید کرد؛ مشکل استقلال و پروپیچ به طور کامل برطرف شد

پ جولای 18 , 2019
باشگاه استقلال رسما اعلام کرد که فدراسیون جهانی فوتبال نامه ای برای پرداخت پرونده پروپیچ به این باشگاه دریافت کرده است.در اطلاعیه باشگاه استقلال در این باره آمده است: دقایقی قبل، نامه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال مبنی بر پذیرش پرداخت طلب پروپیچ، مهاجم ک...