اشکان نامداری: شرایط تیم خوب است؛ تمرینات طولانی بچه ها را خسته کرده است!

اشکان نامداری

مربی دروازه بان های استقلال گفت: با توجه به طولانی شدن تعطیلات، همه لحظه‌شماری می‌کنند که لیگ شروع شود.

به گزارش استقلال نیوز، اشکان نامداری مربی دروازه بان های استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* وضعیت تیم فوتبال استقلال؟

شرایط تیم خدا را شکر خوب است و بازیکنان تمرینات خوبی را انجام داده‌اند. با توجه به طولانی شدن تعطیلات، همه لحظه‌شماری می‌کنند که لیگ شروع شود.

* سرماخوردگی و مصدومیت چند بازیکن استقلال؟

در این فصل سرماخوردگی و مصدومیت برای بازیکنان پیش می‌آید اما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. اگر چه دوست داریم همه بازیکنان در سلامت کامل باشند تا نیم فصل دوم لیگ را با قدرت آغاز کنیم.

* غیبت اصغر حاجلیو در تمرینات؟

تا جایی که خبر داشتم، گفتند که سرماخوردگی دارد، اما این بیماری طولانی شده و با تلفن همراه او نیز تماس می‌‌گیریم، خاموش است. روز بازی تدارکاتی با نساجی مازندران نیز گفتند بیمار است و دچار سرماخوردگی شدید شده است.

* وضعیت دروازه‌بان‌های استقلال؟

هر سه دروازه‌بان‌ها با روحیه خوب تمرین می‌کنند. تمرینات طولانی بچه‌ها را خسته کرده و دوست دارند زودتر وارد کوران مسابقات شوند تا ثمره تمرینات خود را ببینند.

* حضور علیرضا نیکبخت واحدی در دیدار دوستانه استقلال با نساجی؟

با نیکبخت در تیم امید همبازی بودم. نیکبخت مصاحبه کرده بود که در این بازی از کادر فنی استقلال تنها فرهاد مجیدی را دیده است، در صورتی که ما با هم احوالپرسی کردیم و خیلی هم خوشحال شدم او را دیدم.

 اخبار رسمی استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آخرین وضعیت طارق همام

ج فوریه 1 , 2019
طارق همام هافبک میانی تیم فوتبال استقلال ک...