اسدالله مقدم: سایت فارس بر خلاف ادعایش رویکرد ناسالمی دارد؛ بد اخلاقی‌ها علیه استقلال با برخورد حقوقی مواجه شد 

اسدالله مقدم

مدیر حقوقی باشگاه استقلال گفت: سایت فارس بر خلاف ادعایش که به دنبال روشنگرایی و شفاف سازی است با یک برنامه ریزی دقیق به فکر تضعیف باشگاه استقلال است. 

به گزارش استقلال نیوز،اسدالله مقدم مدیر حقوقی باشگاه استقلال در گفتگو با سایت باشگاه استقلال در خصوص پرونده های اخیر باشگاه استقلال علیه چند رسانه زرد و وب سایت خبری و یک باشگاه بی ریشه توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

* بد اخلاقی‌ها علیه استقلال با برخورد حقوقی مواجه شد 

متاسفانه طی هفته گذشته برخی بداخلاقی‌ها و اقدامات خلاف قانون و عرف از سوی برخی از اهالی قلم و رسانه صورت گرفت که باشگاه مجبور به پیگیری حقوق خود در این زمینه شده است.در بعضی بداخلاقی‌های صورت گرفته در ماه‌های گذشته، با مکاتبه و اعلام صحیح اخبار، سعی در روشنگری و ایجاد تعامل مثبت با اهل قلم بوده‌ایم.

* روزنامه شوت اقدامی خلاف قانونش را پاسخگو باشد  

متاسفانه در برخی موارد مجبور به شکایت شده‌ایم. مثلا در خصوص روزنامه شوت این اقدام انجام شده است. این روزنامه با انتخاب محتوای تیتری مبنی بر دوپینگ بازیکنان و انتساب افترای اقدامی خلاف قانون، اتهامی ناروا را در میان هواداران و مردم منتشر و توزیع نموده است.

* خبرگزاری فارس بر خلاف ادعایش رویکرد ناسالمی دارد 

در خصوص سرویس ورزشی خبرگزاری فارس نیز صرف نظر از نحوه دسترسی به اسناد موجود در باشگاه که در قالب اسناد محرمانه نگهداری می‌شود، زمان انتشار و نحوه تهیه خبر و گزارش ارائه شده بیشتر از اینکه اهداف روشنگرانه داشته باشد، با رویکرد ناسالمی همراه شده که چنین اقداماتی در شان یک خبرگزاری نیست. با این‌حال و برای اینکه هواداران بدانند زمانی که حقوقی از باشگاه و زحمتکشان مجموعه استقلال تضییع شد، موضوع بدون پیگیری رها نمی‌شود، مراتب از دستگاه قضایی و مراجع ذی صلاح درحال پیگیری است.

* مسئولان پرسپولیس مستندات خود را آماده کنند

درباره اقدام رسانه باشگاه پرسپولیس در انتساب اتهام دوپینگ به بازیکنان، طرح تبانی کمیته داوران و سازمان لیگ با استقلال در نتایج اخیر هم باید بگویم که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کنار ورزش، برای قشر جوان و نوجوان فرهنگ ساز هم هستند. به همان اندازه که بازیکنان را به رعایت قواعد اخلاقی دعوت می‌کنیم، باید به عنوان سرپرست، مدیر، مربی و مسئول رسانه هم به مبانی اخلاقی و رعایت مقررات پایبند باشیم. در این خصوص اقداماتی صورت گرفته و موضوع از مراجع ذی صلاح و قانونی درحال پیگیری است و امیدواریم برای طرح این مطالب در فضای عمومی و مجازی و با بودجه بیت المال، مسئولان پرسپولیس مستندات کافی داشته باشند.

اخبار باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

در پی رفتار کثیف خبرگزاری فارس/ جلسه دیاباته با سعادتمند؛ دلداری مدیرعامل به شیخ آبی ها

بازی های رنگارنگ "پیروزی" دو هفته قبل از زدن سوت آغاز مسابقه؛ وحشت در اردوگاه سرخ!

"خبرگزاری مردمی" واژه ای بزرگ برای رسانه ای کوچک؛ باشگاه استقلال حیاط خلوت دزدان رسانه ای!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۲۹ مرداد

چ آگوست 19 , 2020
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۲۹ مرداد ...