استوری جنجالی کار دست مدافع استقلال داد

به گزارش مشرق، فاطمه زرین سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه مدافع استقلال از کنکور دکتری محروم شد، گفت: سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل تخلف صبح امروز از کنکور دکتری محروم شد.

بیشتر بخوانید:

بازیکن استقلال در آزمون دکتری جنجال ساز شد +عکس

به گفته وی، سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال تهران صبح امروز در آزمون دکتری با وجود ممنوعیت بردن موبایل و وسیله الکترونیکی به داخل حوزه امتحانی دقایقی قبل از شروع آزمون از کارت ورود به جلسه خود استوری گرفته و در اینستاگرامش منتشر کرده است و به دلیل اینکه این داوطلب در وهن اذهان عمومی کار کرده، مجازاتش براساس قانون تخلفات آزمون‌هایی سراسری تشدید خواهد شد.

آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۹۹ با ۱۷۹ هزار و ۷۰۴ نفر در  ۱۴۳ حوزه امتحانی در ۶۰ شهرستان مختلف کشور صبح امروز  ۹ مردادماه آغاز شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ مجید نامجومطلق: سه امتیاز دیدار با سپاهان را می خواهیم؛ کاش می توانستیم از شجاعیان استفاده کنیم

ج جولای 31 , 2020
مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اصفهان گفت: مجیدی به دلیل عدم شرکت در کنفرانس عذر‌خواهی کرد ولی قول داد بعد از بازی حرف‌های شنیدنی با اصحاب رسانه در میان بگذارد.      به گزارش استقلال نیوز، به دلی...