استقلال طلسم چهار ساله را شکست/ پنجره نقل و انتقالات باز شد

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی پس از یپروزی دو بر صفر استقلال برابر مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی گفت: با توجه به شرایطی که ما داشتیم استرس خاصی بر تیم حاکم بود. می‌دانستیم نمی‌توانیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم اما خوشبختانه با بازیکنان فصل گذشته بازی قابل قبولی انجام دادیم و به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: طلسم ۴ ساله برای استقلال شکسته شد و کادر فنی توانست با نفراتی که در اختیار داشت این بازی را با پیروزی به پایان رسانده و هواداران مطمئن باشند استقلال بهتر از این هم خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در مورد اینکه آیا پنجره نقل و انتقالات باز شده است یا خیر، گفت: پنجره ما باز شده اما با توجه به اینکه فیفا روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است نتوانستیم مجوز بازی نفرات جدید را داشته باشیم ولی این مشکل حل شده است و از هفته دوم، آنها برای ما بازی خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره تشکر می‌کنم که زحمات زیادی برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات کشیدند و توانستند یک میلیون دلار تهیه کرده تا استقلال این مشکل را پشت سر بگذارد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دلیل شادی گل وریا غفوری چه بود؟

ش نوامبر 7 , 2020
به گزارش مشرق،  وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از گلزنی مقابل مس رفسنجان شادی گل متفاوتی را انجام داد. این بازیکن مستقیم به سمت جایگاهی رفت که دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی فوتبال نشسته بود.کاپیتان استقلال با این شادی گل قصد د...