استقلال سهمیه بگیرد حق مجیدی است ابقا شود

به گزارش مشرق، اکبر کارگرجم اظهار داشت: پیروزی بر صنعت نفت اتفاق خوبی بود که برای استقلال افتاد و این ۳ امتیاز امیدهای این تیم را برای سهمیه آسیا زنده کرد. در هر صورت کسب سهمیه آسیا هم می‌تواند یکی از اهداف تیم‌های حاضر در لیگ برتر باشد.

وی افزود: این را هم نباید از یاد برد که ما جام حذفی را هم در پیش داریم که در صورت قهرمانی در این مسابقات برای این فصل یک جام گرفته‌ایم و این هم خیلی دور از دسترس نیست.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: متاسفانه در حالی که هنوز فرهاد مجیدی سرمربی استقلال است زمزمه‌هایی برای جانشینی وی در فصل بعد شنیده می شود که این اصلا منصفانه نیست. این رسم بدی در استقلال است که وقتی تیم دارای سرمربی است بعضی ها به دنبال مربی جدید هستند. ما از توانمندی‌های استراماچونی نمی‌توانیم بگذریم اما این اصلا حرفه‌ای و منصفانه نیست امروز که مجیدی سرمربی است نام استراماچونی را بیاوریم.

بیشتر بخوانید:

رمضانی: نمی‌دانیم برای لیست آسیایی چه کار کنیم

کارگرجم تصریح کرد: فرهاد مجیدی یکی از سرمایه‌های مربیگری استقلال و فوتبال ایران است و این رفتارها نتیجه‌ای جز سوزاندن این مربی جوان در بر نخواهد داشت. اگر بر مجیدی انتقاداتی وارد هست که قطعا هم هست، باید کوشید تا ایرادات وی را رفع کرد نه با تکرار نام یک مربی دیگر او را تضعیف کنیم.

مدافع پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: من نمی‌دانم منشا مطرح شدن نام استراماچونی کجاست و  امیدوارم این منشاء از داخل باشگاه نباشد که در این صورت این اقدام بسیار غیر حرفه‌ای بوده است.

وی بیان داشت: از نظر من مجیدی مربی است که باید از او حمایت کرد و در کنار این تلاش کرد تا ایراداتش مرتفع شود و هرچه زودتر به یک مربی باتجربه بدل شود. باید تا پایان این فصل فضای حمایتی را برای او ایجاد کرد و نتیجه کلی عملکرد او را ببینیم. لیگ برتر تنها بخشی از فضای کاری مجیدی است و ما باید مجموع عملکرد او را در لیگ، جام حذفی و آسیا مشاهده کنیم. اگر مجیدی سهمیه آسیا گرفت و تیم را قهرمان حذفی کرد حق او است که برای فصل بعد هم سرمربی تیم باشد و نباید این مربی جوان را از این حق محروم کرد. 

پیشکسوت آبی‌ها در خصوص ارتباط کم سرمربی این تیم با پیشکسوتان گفت: ما نمی‌توانیم نظر خود را به او تحمیل کنیم. مجیدی باید خودش به ارتباط با پیشکسوتان احساس نیاز کند و دایره ارتباطی اش با پیشکسوتان را گسترش دهد. گسترش این ارتباطات به سود خود خواهد بود. اما نمی‌شود این ارتباط را به او تحمیل کرد و همانطور که گفتم خودش باید به این نتیجه برسد. اغلب پیشکسوتان دوستدار و خیرخواه این تیم هستند و مشاهده می‌کنیم هرکجا لازم باشد از حق تیم دفاع می‌کنند. همانطور که در مواقع بحرانی از پیشکسوتان انتظار حمایت می رود، به همان میزان هم باید برای آنها حرمت قائل بود و به آنها بهاء داد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دو کرونایی استقلال دیدار با نساجی را از دست دادند

س جولای 21 , 2020
به گزارش مشرق، عارف غلامی و سیاوش یزدانی دو مدافع میانی آبی پوشان که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا دیدار هفته گذشته این تیم مقابل صنعت را از دست داده بودند، مقابل نساجی هم قادر به حضور در میدان نخواهند بود. بیشتر بخوانید: رمضانی: نمی‌دانیم ...