استقلال جولانگاه کفتارهای خائن / در آستانه دیدار با الکویت این بار می خواهند فرهاد را بزنند!

فرهاد مجیدی

در حالیکه ظواهر امر از وجود رابطه حسنه بین مجیدی و استراماچونی حکایت دارد، اما عده ای کفتار صفت می خواهند با ایجاد جنگ داخلی باشگاه استقلال را به حاشیه ببرند.

    

 به گزارش استقلال نیوز، به نقل از خبرگزاری میزان، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در کانال خود گرد و خاکی به پا کرد و انتقادات سنگینی به مدیران تصمیم‌ساز در باشگاه وارد آورد. انتقادات او نه فقط به خاطر بلاتکلیفی در سفر به امارات و موضوع بازی در کشور ثالث، بلکه با دلایل گسترده‌ای شکل گرفت.

فرهاد در بخشی از نقد خود، ضمن گلایه از شرایط، نوشت: «کدام مربی خارجیِ معتبر، این وضعیت را تحمل می‌کرد؟ قبل از این هم، یک هفته زمان آماده‌سازی را به خاطر جلسه یک‌ساعته در دوحه کشتند و آخرش معلوم نشد که چطور از تلاش برای برگرداندن استراماچونی به گزینه جدید خارجی رسیدند؟! یک نفر توضیح نداد که چطور وکیل هیئت ایرانی در مذاکره با وکیل استراماچونی به عنوان نماینده آقای دی‌بیاسی هم بوده؟»

به معنای بهتر، فرهاد هنوز نمی‌داند دلیل واقعی جدایی استراماچونی چیست. شاید هم به او چیزی نگفته‌اند! البته فرهاد در بخش دیگری از حرف‌هایش مدعی شد با استراماچونی صحبت کرده، اما انگار در آن جلسه هم، سرمربی پیشین آبی‌ها در خصوص دلایل جدایی خود حرفی نزده بود. فرهاد در این مورد گفت: «من با استراماچونی در این مدت ساعت‌ها صحبت کردم. او درباره بسیاری از مشکلات فوتبالی و غیرفوتبالی‌اش در ایران به من گفت، اما اجازه ندارم آن‌ها را مطرح کنم. شاید تنها نقطه مثبتی که خیلی درباره‌اش با من حرف زد، شخصیت، تلاش، انگیزه و از خودگذشتگی بازیکنان استقلال بود.»

به هر حال، برای پی بردن به موضوعی که ذهن سرمربی کنونی استقلال را آشفته کرده، نامه «اتور مازلی» وکیل استراماچونی خطاب به استقلالی‌ها را منتشر می‌شود.

ایمیل مازلی وکیل استراماجونی

در ایمیل مازلی آمده: «از ایمیل و پیوست محترمانه شما متشکرم. باعث افتخار من و کاستاس بود که غروب یکشنبه گذشته در دوحه شما را ملاقات کردیم. در این زمینه و از طرف موکل‌های خودم، تمایل دارم تا یک‌بار دیگر تاکید کنم (همان‌طور که در ایمیل‌های قبلی خود به باشگاه اشاره کردیم) که دلیل واقعی اینکه چرا آقای استراماچونی و همکارانش دیگر تمایل ندارند تا هیچ پیشنهادی را از سمت باشگاه استقلال قبول کنند، اساسا به خاطر برخورد و رفتار مدیریت باشگاه در روز‌های گذشته بود. یعنی:

یک) انتشار کامل ایمیل ما در تاریخ ٢٢ دسامبر در رسانه و دادن اطلاعات نادرست در ارتباط با قراداد قبلی

دو) انتشار اسناد و مدارک محرمانه برای عموم

سه) اعلام رسمی پایان قرارداد آقای استراماچونی

چهار) اعلام و معرفی سرمربی جدید تیم بزرگسالان استقلال

که به‌طور قطع موارد فوق هرگونه مذاکره با اقای استراماچونی برای موارد و شرایط یک قرارداد جدید را به خطر انداخته است.»

با این حساب، کاملا روشن و مشخص است که یکی از دلایل جدایی استراماچونی، مذاکره با فرهاد مجیدی درست در زمان توافق با این مربی ایتالیایی برای بازگشت بود، اما مجیدی طور دیگری در مورد حضورش در استقلال صحبت کرده و مدعی است باشگاه شرایطی برای بازگرداندن استراماچونی نداشت.با این حساب، کاملا روشن و مشخص است که یکی از دلایل جدایی استراماچونی، مذاکره با فرهاد مجیدی درست در زمان توافق با این مربی ایتالیایی برای بازگشت بود، اما مجیدی طور دیگری در مورد حضورش در استقلال صحبت کرده و مدعی است باشگاه شرایطی برای بازگرداندن استراماچونی نداشت.

بی‌خبری فرهاد از عدم توافق میان باشگاه استقلال و استراماچونی از آن دست مسائلی است که نمی‌توان به سادگی از کنارش عبور کرد، زیرا همه چیز شفاف به نظر می‌رسد.

به طور کلی مجیدی در باشگاه استقلال از همه چیز بی‌خبر است. او که با شرایط خاص و ویژه‌ای به جمع آبی‌پوشان بازگشت و البته بارها در مورد برگشتن به خانه مجبور به تعریف و تمجید از برخی مدیران استقلال شد، حالا بدون اینکه نامی از مقصر اصلی اتفاقات ببرد، به جدایی استراماچونی اشاره داشته و معتقد است هیچ مربی دیگری حاضر نبود شرایط استقلال را بپذیرد. او همچنین مذاکرات باشگاه با دی‌بیاسی دیگر گزینه ایتالیایی آبی‌ها را زیر سوال برد و به دنبال پی بردن به واقعیت‌های فسخ قرارداد استراماچونی بود در حالی که خودش یکی از آن دلایل است.

به گزارش استقلال نیوز، در حالی منتشرکنندگان این ایمیل یکی از  دلایل جدایی استراماچونی را انتخاب فرهاد مجیدی می دانند که سرمربی ایتالیایی سابق آبی ها بعد از انتخاب مجیدی با انتشار پیامی که فایل صوتی آن را نیز مدیر رسانه ای باشگاه استقلال منتشر کرد (اینجا بخوانید) کاملا از این انتخاب حمایت کرد. حتی فرهاد مجیدی دیروز در متن منتشر شده خود تاکید کرد با استراماچونی در ارتباط بوده است.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

بالاخره استقلال، تهران را به مقصد دوبی ترک کرد/ جلسه فنی مربیان در فرودگاه برگزار شد!

توضیحات سعید رمضانی از سردرگمی بامدادی در فرودگاه مهرآباد/ از داخل هواپیما به هتل برگشتیم!

مسئولان باشگاه در خواب/ آزار شیخ دیاباته در هنگام ورود به فرودگاه به قصد محرومیت از دربی!

به این می گویند عزت ملی؟/ معطلی تا 4 صبح در مهرآباد؛ فرودگاه دوبی مجوز فرود نداد!

زمان، تاریخ و داور دیدار پلی آف استقلال و الکویت مشخص شد/ پرواز بامدادی آبی ها به دبی!

فرهاد مجیدی: کفتارها می خواهند از بیرون به استقلال خیانت کنند؛ این عزت نیست، خفت است!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فتح الله زاده: مدیرعامل نشوم احتمالا از استقلال می‌روم/ تهدیدی در کار نیست

ش ژانویه 25 , 2020
علی فتح الله زاده در خصوص آخرین مسائل مربوط به این روزهای باشگاه استقلال گفتگویی مفصل انجام داد و به تشریح آخرین وضعیت آبی پوشان پیش از دیدار با الکویت پرداخت. مدیرعامل پیشین آبی پوشان در بخش مهمی از این گفتگو به احتمال رفتنش از هیأت مدیره اشاره کرد و ...