استقلال به سلطه 1294روزه پرسپولیس پایان می‌دهد؟

به گزارش مشرق، آخرین باری که استقلال در رتبه بهتر از پرسپولیس قرار گرفته است، به لیگ پانزدهم برمی‌گردد، جایی که استقلالی‌ها بعد از شکست 4 بر2 برابر پرسپولیس و فرصت دوباره برای رسیدن به صدر جدول، با دو پیروزی پیاپی برابر فولاد و سایپا توانستند از شکست پرسپولیس برابر نفت‌تهران نهایت استفاده را کنند و در رتبه‌ای بالاتر از رقیب سنتی خود قرار بگیرند و در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها دوباره صدرنشین شوند.

بیشتر بخوانید:

آماری که استقلال را امیدوار می‌کند

این آخرین هفته‌ای بود که استقلالی‌ها بالاتر از رقیب سنتی خود در جدول قرار گرفته و از هفته بعد از آن که با شکست مقابل تراکتورسازی و برتری پرسپولیس مقابل گسترش، صدر و قهرمانی و بالانشینی مقابل سرخ‌ها را از دست دادند، دیگر موفق به انجام این کار نشدند. با این حال استقلالی‌ها که این روزها در فرم بسیار خوب تیمی قرار دارند و بردهای پیاپی را در حذفی و لیگ به‌دست آورده‌اند، برای شکستن این طلسم 1294 روزه و 103 هفته‌ای در جریان رقابت‌های لیگ (دو هفته در لیگ پانزدهم، 90 هفته طی فصول 16 تا 18 لیگ و 11 هفته در لیگ نوزدهم) این فرصت را دارند حتی با یک مساوی خود را 19 امتیازی کرده و دوباره در جدول بالاتر از رقیب سنتی قرار بگیرند. نکته جالب اینکه در همان روز یعنی 19 اردیبهشت 95 که سلطه پرسپولیس بر استقلال در جدول دوباره آغاز شد از همان روز تا امروز صدر جدول برای آبی‌ها نیز از دست رفت تا استقلالی‌ها به همین تعداد روز و هفته در حسرت صدرنشینی بمانند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرونده بازیکن مصدوم استقلال بسته شد

ش نوامبر 23 , 2019
به گزارش مشرق، داریوش شجاعیان در لیگ هفدهم با استقلال قرارداد امضا کرد اما باشگاه استقلال با گذشت حدود دو سال هنوز پول رضایت نامه کامل این بازیکن را به باشگاه ماشین سازی پرداخت نکرده بود. بیشتر بخوانید: استقلال از آسیا حذف شد از ما گله نکنند با ...