استقلال با ۲+۷ غایب مقابل سایپا

به گزارش مشرق، بدون شک فرهاد مجیدی این روزها سخت‌ترین دوران سرمربیگری خود در استقلال را سپری می‌کند. سرمربی آبی‌پوشان در حالی باید تیمش را مقابل سایپا به میدان بفرستد که یک لشکر غایب روی دست او باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:

استقلال مجیدی خارج از تهران فقط می‌بازد

قطعاً مهم‌ترین غایب استقلال در جدال مقابل نارنجی‌پوشان، خود فرهاد مجیدی است که به دلیل اتفاقات جدال چهارشنبه‌شب و اخراج توسط داور نمی‌تواند روی نیمکت حضور داشته باشد. علی کریمی و عارف غلامی هم در جریان مسابقه با فولاد مثل سرمربی تیم اخراج شدند و کارت قرمز برای آن‌ها بالا رفت. جدا از این نفرات، استقلال کلی مصدوم هم دارد.

مرتضی تبریزی، رضا آذری و ارسلان مطهری قطعاً به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌توانند وارد زمین شوند و شیخ دیاباته هم رهسپار فرانسه شده است. علاوه بر بازیکنانی که برشمردیم، باید تا دوشنبه‌شب منتظر بمانیم و ببینیم فرشید اسماعیلی و میلاد زکی‌پور شرایط حضور در میدان را پیدا خواهند کرد یا آن‌ها نیز به صف غایبان آبی اضافه خواهند شد؟

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مقصر اصلی شکست استقلال مقابل فولاد

ش ژوئن 27 , 2020
به گزارش مشرق، مسعود اقبالی درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: انتظار نداشتم فولاد پس از توقف چهار ماهه مسابقات اینقدر خوب بازی کند. استقلال تا پیش از اخراج اول عملکرد خوبی داشت، اما آمادگی لازم در حوزه تاکتیکی و روا...