استقلال با مدیران جدید وارد سال ۹۹ می‌شود

به گزارش مشرق، «علی فتح الله‌زاده» که روز هشتم اسفند ماه به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شده بود ۲ روز پیش با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان از سمت سرپرست مدیرعاملی ‌و هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا کرد.

عمر مدیریت فتح‌الله زاده در استقلال به ۱۶ روز رسید تا او کوتاه‌ترین سرپرستی مدیرعاملی آبی‌پوشان تهرانی را تجربه کند.

اگرچه هنوز استعفای رسمی فتح‌الله‌زاده به صورت رسمی مورد موافقت وزیر ورزش و جوانان قرار نگرفته اما به نظر می‌رسد تا روز چهارشنبه تکلیف باشگاه استقلال مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

اعتراف منزوی به وضعیت اسفبار استقلال

آن طور که از شواهد امر پیداست مسوولان وزارت ورزش و جوانان در حال بررسی گزینه‌هایی هستند تا از آنها در هیات مدیره استقلال استفاده کنند.

فتح‌الله‌زاده و کامران منزوی ۲ عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هستند که از سمت خود استعفا داده‌اند و قرار است جانشینان آنها معرفی شوند.

عبدالرضا موسوی دیگر عضو هیات مدیره باشگاه استقلال محسوب می‌شود که پس از اعلام سرپرستی فتح‌الله‌زاده مصاحبه تندی را علیه وزیر ورزش و جوانان انجام داد و بعید به نظر می‌رسد شاهد بازگشت او به هیات مدیره باشیم.

«احمد سعادتمند»، « رضا حدادیان»، «حجت نظری» سه گزینه‌ای هستند که حضور آنها در هیات مدیره باشگاه استقلال محتمل به نظر می‌رسد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اسماعیل خلیل زاده: هم اکنون سخت‌ترین روزهای استقلال است؛ وکلای میلیچ و بودوروف به ما 15 روز مهلت داده‌اند

د مارس 16 , 2020
رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال: وکلای میلیچ و بودوروف با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال 15 روز فرصت دادند تا بدهی این بازیکنان پرداخت شود.      به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در گفتگ...