استقلال با دست خودش جام را به تراکتور تقدیم کرد

به گزارش مشرق، «محمد مومنی» با اشاره به شکست آبی‌پوشان برابر تراکتور در فینال جام حذفی اظهار داشت: استقلال این بازی را به خودش باخت. چه مدیریت و چه کادر فنی هر کسی به نوبه خود با رفتارش برای تیم مشکلاتی را ایجاد کرد و موجب شد تا این تیم به راحتی یک جام را از دست بدهد و با دستان خودش کاپ قهرمانی را به تیم حریف داد.

وی افزود: در دیدار فینال جام حذفی از نظر فنی ۲ نیمه کاملا متفاوت را از استقلال شاهد بودیم. در نیمه اول تراکتور توانست روی خلاقیت فردی بازیکنانش سه بار به گل برسد اما در نیمه دوم مسابقه کاملا در اختیار استقلال بود و این تیم سرتاپا حمله شد اما درست دقایقی که استقلال به برنامه برای گلزنی نیاز به برنامه داشت این تیم به بازی مستقیم روی آورد و هیچ برنامه‌ای برای گلزنی به غیر از سانترهای هوایی از خود نشان نداد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: البته در طول بازی تراکتور هم اتفاقاتی را رقم زد که از جوانمردی به دور بود و به هیچ وجه رفتار این تیم در خور شهر تبریز که مردمی با فرهنگ و با اصالت را دارد نبود. این تیم در وقت‌کشی روی تیم‌های عربی را سفید کرده بود و مدام بازیکنانش روی زمین بودند. از طرفی نیمکت این تیم حاشیه‌هایی را ایجاد کرد تا فضا کاملا بر هم بریزد. واقعا این رفتارها از فوتبال حرفه‌ای به دور است.

بیشتر بخوانید:

وضعیت نامعلوم کریمی و ناراحتی کاپیتان استقلال

مومنی خاطرنشان کرد: جام حذفی دیگر تمام شد و بازیکنان و اعضای تیم به فکر ریکاوری برای لیگ قهرمانان آسیا باشند چرا که باید از حیثیت استقلال در آن مسابقات دفاع شود و آنجا با مسابقات داخلی متفاوت است.

وی در خصوص اختلافات بین مدیریت و کادر فنی استقلال تصریح کرد: همین اختلافات استقلال را نابود کرد چرا که قبلا هم این اتفاق در آستانه مسابقات آسیایی به تیم ضربه زده بود. چند سال پیش استقلال شانس قهرمانی در آسیا را داشت اما همین اختلافات داخلی موجب شد تا این تیم به هدفش نرسد. باید هر دو طرف کوتاه بیایند و برای استقلال بجنگند.

مومنی گفت: حفظ مجیدی در حال حاضر مهم‌تر از هر چیزی است. مدیریت باشگاه باید به هر نحوی شده این مربی را حفظ کند چرا که به نظر من هیچ کسی برای استقلال بهتر از مجیدی نیست.

پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: به نظر من استقلال بیش از تقویت از نظر بازیکن باید کادر فنی‌اش را تقویت کند. فرهاد مجیدی از مشورت کردن با بزرگان استقلال نترسد و باید فردی مانند سهراب بختیاری زاده در کادر فنی حضور داشته باشد که هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی بتواند تیم را جمع کند. حضور چنین فردی در استقلال از نان شب هم واجب تر است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سعادتمند وعده داد؛ استقلالِ کهکشانی می‌سازم

ش سپتامبر 5 , 2020
به گزارش مشرق، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در خصوص شرایط استقلال پس از شکست در فینال جام حذفی نوشت: «روی عقاید و اصول خودم برای حفظ باشگاه و ساختن تیم کهکشانی پایبندم، از هر طرف مخالفت روبه‌رو...