استقلال از نظر روحی و روانی آماده نیست

به گزارش مشرق، سیروس دین‌محمدی درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال با گذشت شش هفته از بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر، اظهار داشت: فعلاً حاضر زود است در مورد استقلال قضاوت کنیم. استقلال در سه بازی اول نتایج خوبی گرفت، ولی متأسفانه با یک تساوی دوباره همه چیز تغییر کرد. وقتی تیمی نمی‌تواند در یک بازی به پیروزی برسد، باید برای دیدار بعدی از لحاظ روحی و روانی قوی‌تر باشد. بازیکنان باید آنقدر از نظر روحی قوی باشند که بازی را ببرند. وقتی تیم در سه بازی متوالی مساوی می‌کند، یعنی بازیکنان از نظر روحی و روانی در شرایط مطلوبی قرار ندارند.

وی در ادامه افزود: بازیکنان باید در نظر داشته باشند بازی‌ها مساوی و باخت دارد و فوتبال همیشه برد ندارد. آنها نباید با یک تساوی به هم بریزند. وقتی تیمی مثل استقلال در یک دیدار به هر دلیلی برنده نمی‌شود، در بازی بعدی باید با انگیزه زیادی وارد زمین شود. این تیم همیشه باید روحیه بردن داشته باشد. برخی از بازی‌های استقلال با بدشانسی مساوی به پایان رسید، ولی فوتبال است و باید زودتر از این شرایط خارج شوند.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت خارجی‌های استقلال و پرسپولیس

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به جدایی مهدی قایدی و شیخ دیاباته از این تیم گفت: در شرایطی که بازیکنانی مثل قایدی و دیاباته جدا می‌شوند، باید نفرات بهتری جایگزین آنها شوند. کیفیت استقلال در خط حمله خوب نیست. وقتی تیم خوب حمله کند، کمتر به دفاع فشار وارد می‌شود. استقلال هنوز نتوانسته است جای خالی قایدی و دیاباته را پُر کند. متأسفانه در بازی با گل‌گهر سیرجان دو بازیکن خارجی استقلال اجازه بازی پیدا نکردند تا شرایط برای این تیم سخت‌تر شود. اگر فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد این دو نمی‌توانند بازی کنند، چرا از ابتدای فصل اجازه بازی کردن به آنها داد؟ من در جریان جزئیات این اتفاق نیستم و قضاوتی هم نمی‌کنم. شاید هم از ابتدا به مسئولان استقلال اطلاع داده و فرصت داده بودند تا ضمانت‌های لازم را بدهند.

دین‌محمدی در مورد اینکه چه توصیه‌ای به فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال دارد، تصریح کرد: توصیه‌ای ندارم و اعضای کادر فنی این تیم به مسائل فنی وارد هستند. هر کسی سرمربی استقلال باشد، دوست دارم تیمم برنده باشد. هواداران اخلاق سیروس دین‌محمدی را می‌شناسند. من باتعصب هستم و با تمام وجودم عاشق استقلالم. من استقلال را دوست دارم و به خاطر هواداران برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته دهم/ شکست جوانان آبی پوش مقابل نارنجی پوشان؛ سایپا و داور، استقلال را به رده پنجم فرستادند!

ش نوامبر 27 , 2021
در هفته دهم لیگ جوانان، تیم فوتبال جوانان استقلال(تاج) مقابل جوانان سایپا مغلوب شد.          به گزارش استقلال نیوز، امروز شنبه 6 آذر، تیم‌های جوانان استقلال(تاج) و جوانان سایپادر هفته دهم مسابقات لیگ برتر جوان...