استقلالی سابق در لباس تیم آذربایجانی +عکس

به گزارش مشرق، علی قربانی، مهاجم سابق استقلال و سپاهان که چندی پیش و بعد از حذف از جام حذفی قراردادش را با طلایی‎پوشان فسخ کرد، در فصل آینده در لیگ آذربایجان به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

مهاجم سپاهان در مسیر لیگ آذربایجان

قربانی که سابقه حضور در استقلال در دوره مربیگری علیرضا منصوریان را نیز در کارنامه دارد و در دربی نیز برابر پرسپولیس گلزنی کرده بود، بعد از نیمکت نشینی پیاپی در سپاهان و در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ ترجیح داد قراردادش را فسخ کند.

قربانی بلافاصله بعد از فسخ قرارداد با سپاهان با تیم سومقاییت آذربایجان به توافق دست یافت و اکنون بعد از عقد قرارداد با پیراهن شماره 9 این تیم نیز رونمایی شد.

باید دید قربانی که پیش از این تجربه یک فصل حضور در فوتبال اروپا و تیم اسپارتاک اسلواکی را در کارنامه دارد، اینبار در لیگ آذربایجان به چه شکل کار خواهد کرد.

مهدی شریفی و پیمان بابایی دیگر بازیکنان حاضر در این تیم آذربایجانی هستند و باید دید مثلث ایرانی این تیم در خط هجومی در فصل آینده چه نمایشی از خود به جا خواهند گذاشت.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جذب دیاباته با دلار هم به صرفه است

ج آگوست 14 , 2020
به گزارش مشرق، مهدی عبدیان، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: اگر بازیکن خارجی مثل دیاباته سطح فنی بالایی داشته باشد، جذب او حتی با این قیمت دلار به صرفه است. بیشتر بخوانید: درخواست دیاباته از مجیدی او گفت: خارجی‌هایی د...