استقلالی‌ها به این مربی امیداور باشند

به گزارش مشرق، پس از کنار گذاشتن وینفرد شفر از هدایت آبی‌ها، مدیران این مجموعه سرانجام با استراماچونی ایتالیایی به توافق رسیدند و وی عملاً از ابتدای تیرماه تمرینات و هدایت استقلال را بر عهده گرفت.

این مربی ۴۳ ساله از همان روزهای آغازین کارش توانست در دل هواداران استقلال جا بگیرد و آنها را امیدوار کند. بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان این تیم هم معتقدند اگر باشگاه بتواند امکانات لازم و زیر ساخت‌های مناسب را برای این مربی فراهم کند، احتمال اینکه آبی‌ها بعد از سال‌ها با «استرا» قهرمان شوند زیاد است.

بیشتر بخوانید:

بمب‌افکن سری‌آ در استقلال

استراماچونی که با یک کادر خلوت و سبک کارش را با آبی‌ها آغاز کرد، با گذشت دو هفته از حضورش در تمرینات اتفاقات خوبی را برای این تیم رقم زد که شاید شاخص ترین آن، بازگرداندن نظم و انضباط به اردوی آبی است.

سرمربی جوان اما باتجربه آبی پوشان با اولین بی انضباطی تیمش به شدت برخورد کرد و مقابل سه بازیکن این تیم ایستاد تا نشان دهد در بحث انضباط تیمی و فردی با هیچ بازیکنی شوخی ندارد.

این روزها بازیکنان استقلال بدور از حاشیه و با جدیتی بیشتر از همیشه در تمرینات استراماچونی حضور دارند و هواداران این تیم هم امیدوارند تا با این شرایط حتی بدون حضور چند ستاره، بهتر از سالهای گذشته نتیجه بگیرند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شیخ دیاباته مهاجم ترسناک استقلال؛ تیام جدید در راه است؟!

س جولای 9 , 2019
مهاجم اهل مالی بعد از موفقیت در تست‌های پزشکی، به تیم فوتبال استقلال پیوست. به گزارش استقلال نیوز، با اعلام امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال، شیخ دیاباته با قراردادی دو ساله و بعد از موفقیت در تست‌های پزشکی رسما استقلالی شد. این بازیکن اهل کشو...