استراماچونی: ۴ ماه قبل آن فرد را بلاک کردم

به گزارش مشرق، با وجود اینکه بحث بازگشت استراماچونی به استقلال منتفی و فرهاد مجیدی رسما جانشینش شد اما هنوز صحبت از وی مطرح می‌شود و ماجرا نیز به مذاکرات دوحه مربوط است.جمعه شب یوسف، دانشیار مترجم و آنالیزور سابق استقلال در برنامه تلویزیونی «ورزش از نگاه ۲» مسائلی را از زبان استراماچونی مطرح کرد که کمی عجیب بود. 

بیشتر بخوانید:

استراماچونی: چرا یک پرسپولیسی مامور مذاکره شد؟

وی گفت: «استراماچونی از اظهارات رحمان رضایی شوکه بود و گفت الان وقتش رسیده که صحبت کند. می‌گفت که قبلا وکلایش می‌گفتند موضوع را پیگیری کند ولی او پیگیری نمی‌کرد اما الان دروغ‌ها یک مقدار زیاد شده و به صورت قانونی پیگیری می‌کند.» رضایی گفته ایجنت استراماچونی از آنها خواهش کرده بود که به مذاکرات دوحه بروند. استراماچونی از این ادعا خنده‌اش گرفته بود. باشگاه خودش نامه زده بود که خلیل‌زاده، خطیر و رحمان برای مذاکره می‌آیند. چطور ممکن است ایجنت بدون هماهنگی با او یک نفر را به جایش بفرستد؛ آن هم مذاکره‌ای که اصلا نمی‌خواستند انجام دهند. از طریق وکیل استراماچونی، پیشنهاد پول بیشتر داده بودند که پای میز مذاکره بنشینند که وکیلش گفته بود استراماچونی اصلا شرطی نداشته است. استراماچونی می‌گفت باشگاه اگر می‌خواست با او مذاکره کند چرا یک پرسپولیسی را برای مذاکره انتخاب کرده بود؟ وقتی مشکل نوع پرداخت حل شد برنامه استرا برگشت به ایران بود اما انتشار اسناد دستکاری شده و شروط عجیب مثل آب سردی روی تن مربی ایتالیایی بود.»

  در انتظار انفجار استرا

تلاش کردیم درباره این مساله از طریق دیگر منابع به اطلاعاتی دست پیدا کنیم. یکی از مسئولان باشگاه استقلال که نمی‌خواست نامش فاش شود در این خصوص گفت: «استراماچونی هنوز هم خود را استقلالی می‌داند که اگر غیر از این بود هرگز قول مساعد همکاری به مجیدی نمی‌داد، با این حال او از شرایط حاکم بر باشگاه و اتفاقاتی که می‌افتد و بعضا از برخی اظهارنظرات به‌شدت شاکی است و وعده داده به‌زودی درخصوص این ماجراها به شفاف‌سازی خواهد پرداخت.»

وی افزود: «جمعه شب با استرا صحبت کردم. او از این موضوع گلایه داشت که چرا رحمان رضایی باید مسئول مذاکره با وی شود. او می‌گفت از یک پرسپولیسی قدیمی چه انتظاری دارید و می‌گفت از اینکه رضایی اجازه مذاکره پیدا کرده شوکه شده است. استرا همچنین تاکید کرد که چهار ماه است که معاون سابق باشگاه را بلاک کرده ولی این فرد برای مذاکره به همراه یک پرسپولیسی انتخاب شده است. وقتی به او گفتم مگر قرار نبود رضایی را به‌عنوان دستیارت انتخاب کنی، ابتدا از این موضوع به خنده افتاد و گفت: «یک دروغگو کمتر، یک دروغگو بیشتر؛ زیاد مهم نیست. به موقع مصاحبه می‌کنم و همه را سرجای خود می‌نشانم. انگار باید یک‌سری را رسوا کرد تا دست از دروغ‌هایشان بردارند.»

این مقام آگاه در استقلال افزود: «استرا هم تاکید کرد که هیچ ملاقاتی در دوحه در کار نبوده است. ظاهرا اتوره ماتزلی، وکیل استراماچونی همان شبی که دوستان به دوحه رفتند، این شهر را به مقصد تایلند ترک کرده و از سوی دیگر نیز پاستورلا هم طبق برنامه قبلی به دبی رفته بود. استراماچونی گفت به نظر می‌رسید در این سه روز دوستان با خودشان ملاقات کرده باشند.»

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۲۲ دی

ی ژانویه 12 , 2020
Let's block ads! (Why?)