استراماچونی و سعادتمند فرافکنی می‌کنند

به گزارش مشرق، ایمان عالمی در مورد وضعیت پیچیده این روزهای باشگاه استقلال گفت: آبی‌پوشان مشکلات زیادی را در فصل گذشته تحمل کردند؛ بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، رفتن مجیدی، سرمربیگری نامجومطلق همه دست به دست هم داد تا این تیم پرطرفدار نتواند به آنچه می‌خواهد دست پیدا کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: مدیرعامل استقلال شاکله تیم را حفظ و بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه کرد اما متأسفانه با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، نفرات جدید نتوانستند استقلال را در لیگ قهرمانان همراهی کنند. این مسئله به استقلال ضربه زد.

وی افزود: نامجومطلق تلاش زیادی از خود نشان داد تا بتواند استقلال را به مراحل بعدی ببرد. باید بپذیریم توان انجام این کار را نداشتیم؛ بازی‌های پی‌درپی، نبود نیمکت ذخیره قوی و اختلافات باعث شده که استقلال برابر پاختاکور شکست خورده و از دور مسابقات حذف شود.

بیشتر بخوانید:

بررسی ادعای سعادتمند درمورد توافق با الکس نوری

عالمی در مورد درگیری اعضای استقلال در فرودگاه و همچنین اظهارات جنجالی امیرارسلان مطهری مهاجم تیم درباره مربیان استقلال، گفت: وقتی یک تیم می‌بازد، حواشی آن بیشتر می‌شود. متأسفانه در استقلال همه چیز دست به دست هم داد تا شاهد درگیری و حتی اظهارنظر درباره کشیدن قلیان و اتفاقات دیگر باشیم. از ارسلان مطهری انتظار بیشتری داشتم.  البته وریا غفوری کار درستی کرد و به موقع جواب او  را داد. این مشکلات باید در خانواده بماند نه آنکه مطهری آن را در فضای مجازی منتشر کرده و باعث حواشی بیشتر در تیم شود. امیدوارم هر چه سریعتر حاشیه‌ها از استقلال دور شود تا این تیم بتواند راه اصلی خود را پیدا کند.

وی در مورد صحبت‌های استراماچونی و سعادتمند که رودرروی یکدیگر ایستاده و هر دو همدیگر را به دروغگویی متهم می‌کنند، گفت: استراماچونی و سعادتمند شفاف صحبت نمی‌کنند، هر دو فرافکنی کرده و می‌خواهند تقصیرها را به گردن یکدیگر بیندازند درحالی‌که دود این مسئله فقط به چشم هواداران خواهد رفت. باشگاه باید در این خصوص شفاف‌سازی کند. اگر سعادتمند می‌داند حرف‌هایش درست است، باید مستند اعلام کند تا حرف و حدیثی باقی نماند. به طور کلی، هر دو با مردم رو راست نیستند و فقط به دنبال آن هستند که یکدیگر را مقصر جلوه دهند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد آینده استقلال گفت: معتقدم هر چه سریعتر باید مربی مشخص شود. باید به مربی فرصتی سه ساله بدهند تا بتواند کار کند و آرامش خاطر داشته باشد. اگر قرار باشد با هر باخت علیه مربی موضع بگیرند که حس کند می‌خواهند برکنارش کنند مطمئناً بزرگترین مربی دنیا هم بیاید، نمی‌تواند موفق باشد.

عالمی در پایان خاطرنشان کرد: نامجومطلق زحمات زیادی برای استقلال در طول این زمان کوتاه کشید؛ هر چه در توان داشت برای موفقیت استقلال به کار بست اما متأسفانه آنقدر حواشی زیاد بود که گریبان مجید نامجومطلق را گرفت و نتوانست با آرامش در استقلال ادامه بدهد و در لیگ قهرمانان موفق شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سعادتمند برکنار شد/ بیانیه هیئت مدیره استقلال؛ از بازی با احساسات هواداران تا خدشه به اعتبار باشگاه

چ سپتامبر 30 , 2020
به گزارش مشرق، احمد سعادتمند دقایقی پیش رسما از مدیرعاملی استقلال برکنار شد.هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص برکناری احمد سعادتمند از سمت مدیرعاملی این باشگاه، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد: بنام خدا هواداران عزیز باشگاه استقلال سالی به غایت سخت س...