استراماچونی مقابل سپاهان روی نیمکت می‌نشیند

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل زاده در خصوص آخرین  وضعیت آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی و بازگشتش به ایران گفت: استراماچونی بعد از چند نوبت که در سفارت ایران حضور یافته بود، روز پنجشنبه هم جلسه ای با سفیر و معاون سفیر ایران در ایتالیا داشت و با هم به یک توافق نهایی در ارتباط با نحوه پرداخت پول رسیدیم. اگر خدا بخواهد استراماچونی روز دوشنبه مقابل سپاهان روی نیمکت می نشیند.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا بازگشت استراماچونی قطعی است و باید منتظر بازگشت وی بود؟ تصریح کرد: اگر خبرهای قبلی بود که آقای استراماچونی مصاحبه نمی کرد. تحریم ها کارمان را سخت کرده است. راه های متفاوتی را برای پرداخت پول استراماچونی رفتیم. خدا کمک کرد. سفیر ایران در ایتالیا هم خیلی زحمت کشیدند. به جایی رسیدیم که هم ما و هم آقای ماچونی قبول کردند از آن راه پولش پرداخت شود. بعدا درباره نحوه پرداخت پول صحبت می کنم. ما کارمان را شروع کردیم. ان شاءالله ایشان هم به ایران می آید و به عنوان سرمربی کارش را ادامه می دهد.

خلیل زاده یادآور شد: پول مدنظر استراماچونی به حساب خودش در ایتالیا واریز می شود.

بیشتر بخوانید:
 

پیام فارسی استراماچونی به هواداران استقلال
 

استراماچونی به زودی به استقلال برمی‌گردد

وی در خصوص تعیین مدیرعامل جدید باشگاه استقلال اظهار کرد: با توجه به مصوبه هیات مدیره بنده فعلا کارهای اجرایی را پیش می برم تا نیم فصل و بازی با سپاهان. برای مشکلات اقتصادی و ساختاری یک عضو دیگر به هیات مدیره اضافه شد. ان شاءالله مشکلات را رفع می کنیم و در فرصت مناسب مدیرعامل انتخاب می شود.

سرپرست باشگاه استقلال درباره پیچیده شدن وضعیت استراماچونی و اینکه چرا پرداخت پول وی تا این حد سخت و دشوار شد، گفت: یک مقدار کوتاهی صورت گرفت ولی باشگاه استقلال مشکلات دیگری هم داشت. هیات مدیره مسئول اجرایی نبوده است. این به معنای اشتباه آقای فتحی (مدیرعامل سابق استقلال) نیست ولی آنچه که امروز اتفاق افتاده، فشار بی امانی به باشگاه آمده است. هواداران ما را تحمل و دعا کردند. اگر هم امروز این اتفاق افتاده که ماچونی بر می گردد از دعا و شکیبایی هواداران است.

خلیل زاده ادامه داد: باید از وزیر ورزش هم تشکر کنم. نباید بگذاریم این اتفاق در آینده در استقلال و دیگر باشگاه ها رخ بدهد. خدا کمک می کند. از شنبه ساختارسازی در باشگاه و آوردن افراد توانمند را شروع می کنیم. به ثانیه و دقیقه دارم این مسئله را پیگیری می کنم. آقای وزیر ورزش هم پیگیر بود. این احتمال را خیلی زیادی می دهم که ماچونی به عنوان سرمربی برگردد. نمی گویم صد درصد ولی این احتمال به صد نزدیک است!

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا تیم استقلال روز دوشنبه در جام حذفی با سپاهان بازی می کند یا خیر؟ گفت: نباید این بازی برگزار شود. سپاهان هم بازیکن ملی پوش (در تیم امید) دارد. فکر می کنم فدراسیون فوتبال و مسئولان متوجه این قصه هستند. این آسیب است و بازی را باید برای بعدا بگذارند. باتوجه به اتفاقی که افتاده است فکر می کنم دوشنبه بازی برگزار نمی شود. اگر این بازی برگزار شود، انصاف نیست.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیرعامل سپاهان: چرا بازی با استقلال باید لغو شود؟

ج دسامبر 20 , 2019
به گزارش مشرق، در خصوص پیروزی پرگل سپاهان مقابل شاهین بوشهر و قرار گرفتن این تیم در صدر لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان سرحال بودند. با اینکه دو سه بازیکن را در اختیار نداشتیم اما بچه ها خوب کار کردند، بازی خوبی را به نمای...