استراماچونی حق جنجال ندارد

به گزارش مشرق، حسن روشن اظهار داشت: دیدار استقلال و ماشین سازی تبریز را در هفته نخست لیگ برتر را تماشا نکردم،   یعنی علاقه‌ای به تماشای بازی های این تیم ندارم چرا که مجبور می شوم حرف ها و انتقاداتی را مطرح کنم که شاید به مذاق خیلی ها خوش نیاید.
وی افزود: متاسفانه استقلال مثل چند سال گذشته با ناکامی لیگ برتر را شروع کرد و این اصلا اتفاق خوبی نیست. از دست دادن امتیازها در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر لطمات زیادی را به این تیم می‌زند.


پیشکسوت استقلال درباره حاشیه‌های استراماچونی در نشست مطبوعاتی پس از پایان دیدار با ماشین‌سازی تبریز اعلام کرد: استراماچونی حق ندارد حاشیه‌سازی و جنجال درست کند؛  مگر شرایط استقلال را نمی‌دانست که هدایت این تیم را بر عهده گرفت.  او با مطالعه کافی و با بررسی تمامی جوانب به ایران آمده و حالا حق چنین رفتارهایی را ندارد.

بیشتر بخوانید:

افشاگری عجیب رسانه معتبر ایتالیایی از شرایط استراماچونی/ استقلال زندان است!


روشن تصریح کرد: این که استراماچونی بخواهد در نشست مطبوعاتی صندلی پرتاب کند و آن رفتارها را از خود نشان دهد در شان استقلال نیست. او می دانست وقتی می خواهد وارد کنفرانس خبری شود مترجم کنارش نخواهد بود و اگر از این موضوع ناراحت بود می‌توانست در این مصاحبه خبری شرکت نکند نه این که حاشیه درست کند.


وی تاکید کرد: البته درباره حاشیه ها و جنجال‌های اخیر استقلال نباید از مدیریت اشتباه «امیرحسین فتحی» گذشت که فکر می کند به تنهایی در استقلال همه کارها را انجام دهد. او اشتباهات زیادی را انجام داده و نمی خواهد از هیچ کدام آن‌ها درس عبرت بگیرد.


بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به عنوان یک پیشکسوت خسته شدم این قدر به فتحی گفتم این روش مدیریت اشتباه است، شاید او عقل کل است و ما از آن خبر نداریم. امیدوارم من اشتباه کنم و او با این روشی که در پیش گرفته است روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزند.

Let's block ads! (Why?)

یک دیدگاه برای “استراماچونی حق جنجال ندارد

  1. میشه خواهشن شما اظهارنظرنفرماییدهواداران استقلال هیچکدام شماراقبول ندارندپس درباره استقلال صحبت نکنیدوقتی اوایل کارمیاندکمپ استقلال رانشان مربی میدهندوانجارامحل تمرین تیم اعلام میکنندوازانروزتابحال انجاراندیده اندخوب مربی حق داره یاوقتی اعلام میکنه اقامن بااین مترجم کارنمیکنم ومترجم خودم رامیخواهم خوب حقش است اینها حتی اون بایدهای اولیه راهم برای این مربی انجام نداده اندانوقت وقتی تیم می بازه اولین نفری که بهش حمله میشه مربی تیم است ولی حالا حق اعتراض ندارداگه اوبه این چیزهااعتراض نکندپس کی اینکاررابکندانقدر اوضاع قمردرعقربه که استراماچونی حاضرشده بدون هیچ خصارتی قراردادش فسخ شودوبرودولی متاسفانه اینهابهش اعلام کرده اندبایدخسارت باشگاه رابدهدیه چیزی حدودسه میلیون یورو والان هم ازترس دادن این هزینه سنگین مجبوربه ماندن شده است انوقت تواین شرایط کدام آدم عاقلی میخوادکه تیم نتیجه هم بگیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توصیه مهم یک استقلالی درمورد دربی

ی آگوست 25 , 2019
به گزارش مشرق، پرویز مظلومی درباره شرایط استقلال بعد از شکست مقابل ماشین‌سازی گفت: مدت‌ها بود که صحبت نمی‌کردم، چون دوست ندارم مشکلی برای استقلال ایجاد شود، ولی حالا می‌خواهم بگویم که این تیم نیاز به حمایت دارد. استراماچونی یک مربی جوان است و همه باید ...